I
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Meillä on olkkarissa 3 seinää (no mikään niistä ei ole ns. ehjä) valkosia ja se ainoo ehjä seinä on tumman punanen. Jos toi viimeinenkin seinä olis ollu totaalisen valkonen niin en olis niin tykänny, tosin tuo punanen vaihtuu pian mustaan tai tummansiniseen....
Eteisessä on yks seinä beige ja muut valkosia - antaa kivasti vähän väriä mut on silti neutraali.
Onneks ei olla myymässä tätä torppaa - tää taitais olla monen painajainen![]()
joo no siis sanoinkin tuossa alussa mielipiteeni miten minä maalaisin huoneen eli yksi seinä tiilenpunainen =) Itse aikoinani ihastuin meidän makuuhuoneen tumman viininpunaiseen seinään. Muissa makuuhuoneissa on seinien värit vaihtuneet paitsi tuossa makkarissa.
Ja kuten mainitsin myös, että myyntimielessä kolme seinää valkoisensävyllä ja yksi seinä harmaalla, ehkä jopa hopeanharmaalla, jos vaan sopii muutoin asunnon värimaailmaan.
Äh, en sittenkään näytä kun olkkarin![]()
Kuulostaa kyllä hienolle toi teidän olkkari. Mä en myöskään tykkää, että kaikki seinät on samanvärisiä.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Kantsiiko noita maalata. Mistä sen tietää mistä ostajat tykkää. Voisi olla parempi jättää maalaamatta![]()