Mikä vaivaa tällaisia ihmisiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uno
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uno

Vieras
Väkisin haluaa siirtää oman jälkikasvun toisten pihan viereen mekastamaan? Omassa pihassa ei saa olla, vaan pitää mennä toisten pihan viereen sotkemaan ja mekastamaan? Millainen ihminen kehtaa toimia näin? Jopa kun asiasta mainittu, niin siitä vain innostuu? Mikä viiraa päässä? Meidän pitää vain nauttia, koska meillä on itselläkin lapsia. He ymmärtävät jos meillä ei olisi.

Ajattelemattomia, itsekkäitä.

Aikoinaan eräät kouluikäisten vanhemmat ajattelivat, että on tosi hyvä idea siirtää pihasta (lue: heidän ikkunoidensa alta) sählymaalit pois taloyhtiön tontin päätyyn eli meidän makuuhuoneen ikkunan alle...Totesin, että sori vaan: ne, joiden lapset siellä pelaa (ja huutaa, ja kiroilee pelin tuoksinassa) saa kyllä ihan itse sietää sitä, ja siirrettiin sisukkaasti maalit aina pois :saint:

[QUOTE="vieras";25859306]Uusi ei kenenkään maa???[/QUOTE]

Mistä tulee uutta maata maapallolle? Mikä ihmeen uusi maa?

Ei kenenkään maa? Missä sellaista on? imperialismin aika on kuule aika kaukana, kun maata jaettiin. Kaikki maa on jonkun. Oletko aikuinen vai leikki-ikäinen?

[QUOTE="minä vaan";25859399]ei kenenkään maallahan saa leikkiä kuka vaan...
mutta käytöstavat tietty pitää muistaa[/QUOTE]

Eikö aikuisuuteen kuulu vastuu omista teoistaan, jos tekee lapsia, kärsii niistä itse. Ei niitä voi tahallisesti yrittää sysätä toisten vaivoiksi.

Jos lapset ovat niin karseita että omat rajanaapurit eivät kestä niitä, niin eikö pitäisi muuttaa korpeen. Ei työntää omia kupeittensa hedelmiä jätteitä, mitä lie, kenenkään toisen riesaksi.

Ajattelemattomia, itsekkäitä.

Aikoinaan eräät kouluikäisten vanhemmat ajattelivat, että on tosi hyvä idea siirtää pihasta (lue: heidän ikkunoidensa alta) sählymaalit pois taloyhtiön tontin päätyyn eli meidän makuuhuoneen ikkunan alle...Totesin, että sori vaan: ne, joiden lapset siellä pelaa (ja huutaa, ja kiroilee pelin tuoksinassa) saa kyllä ihan itse sietää sitä, ja siirrettiin sisukkaasti maalit aina pois :saint:

Kyllä nuo ajattelee, itseään. Ajattelemattomuudesta ei ole kyse, sen verran sinnikkäästi ne kupeidensa jätteitä työntää tänne. Ja sanon jätteitä ja sanosi jokainen jos olisi samassa tilanteesssa.

[QUOTE="a p";25861837]Eikö aikuisuuteen kuulu vastuu omista teoistaan, jos tekee lapsia, kärsii niistä itse. Ei niitä voi tahallisesti yrittää sysätä toisten vaivoiksi.

Jos lapset ovat niin karseita että omat rajanaapurit eivät kestä niitä, niin eikö pitäisi muuttaa korpeen. Ei työntää omia kupeittensa hedelmiä jätteitä, mitä lie, kenenkään toisen riesaksi.[/QUOTE]

Siis näiden omat naapurit ei ilmeisesti kestä niitä tai sitten vanhemmat itse eivät kestä omia tekeleitään, ja työntävät niitä meille ja meidän pitäisi nistä nauttia.

Sairasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Siis missä;25862360:
Onko tää mekastaminen teidän pihan vieressä siis näiden lasten oman kotipihan teidän pihan rajaa läheisellä reunalla? Siis lasten omalla pihalla?

no ei ole, sehän siinä onkin, minusta jos tekee lapsia, niin itse on ensisijaisesti vastuussa heistä ja itse pitää olla se, joka on lähinnä sitä mitä heidänleikeistä aiheutuu. Ei voi työntää toisten pihan viereen tahallisesti. Eli aivan samaa mieltä kuin anatolia.

Tottakai jokainen saa pihallaan leikkiä mitä haluaa.

[QUOTE="a p";25863071]no ei ole, sehän siinä onkin, minusta jos tekee lapsia, niin itse on ensisijaisesti vastuussa heistä ja itse pitää olla se, joka on lähinnä sitä mitä heidänleikeistä aiheutuu. Ei voi työntää toisten pihan viereen tahallisesti. Eli aivan samaa mieltä kuin anatolia.

Tottakai jokainen saa pihallaan leikkiä mitä haluaa.[/QUOTE]

tottakai saa myös omassa pihassa olla missä kohtaa haluaa.

Mutta kyllä lapsille pitää opettaa käytöstavat, ei ole hyvää käytöstä notkua kenenkän toisen pihan vieressä, se on kotirauhanhäirintää.

Yhteistyössä