Mikä toi on? Miks toi on tommonen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mistä tää on ostettu? Kuka tän on ostanut? Miks tää on keltanen? Miks mennään kauppaan? Miks kisu maukuu?
Jne.jne..

Eihän tässä ehdi enää muuta kuin vastailla taaperon kysymyksiin =)
Onneksi ei vielä kovin vaikeita kysymyksiä tule.. Niitä silmällä pitäen taidan kaivaa tietokirjat jo valmiiksi esiin :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Se vaikea kysymys tulee sitten ihan puun takaa ja jossain hankalassa paikassa :D

Trust me....

Sitä odotellessa :)

Ihan varmaan kaupassa kassalla kysyy miks pojilla on pippeli ja tytöillä pimppi :D

Tai keskellä Hesburgeria lapsesi kajauttaa kuuluvalla äänellä:Äiti,eikös ne vauvat tule pimpasta ulos. :ashamed: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Ai ei vaikeita? :o

Odota näitä: Mitä puunlehtien sisällä on? Miksi on kuu? Miten tulee sade? Miksi aikuisilla on karvoja? :whistle:

Juu- ja sitten pitää muistaa kanssa mitä siihen vastaa!

Ne testaa... ja kysyy isältä saman asian ja sit tulee vielä vaikeampi kysymys jos iskä vastaa eri tavalla.
Ja ne musitaam itä siihin on vastattu että ei auta vastata seuraavalla kerralla eri tavalla.

Mä saan harmaita kun lasten isä vastaa ties mitä outoihin ja hankaliin kysymyksiin- nauttii oikein kun saa satuilla ihan ihmeellisä vastauksia.
Ja minä tylsä vastaan paljon maanläheisemmin.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Siis MITEN ne vauvansiemenet oikein menee sinne sun vatsaan?
Kassatädillä veti suuta virneeseen eikä takana oleva mummokaan pystynyt olemaan virnuilematta :D
Koko kassajono höristeli korviaan....

Tästä tuli mieleen eräs harjoittelujaksoni päiväkodissa..
Eräs tyttö tuli kesken leikkiensä toteamaan mulle kuinka isä säilyttää vauvansiemeniä semmosissa pusseissa :D
Ja tyttö palasi tämän kerrottuaan takaisin leikkeihin.

Väkisinkin hymyilytti :)

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Ai ei vaikeita? :o

Odota näitä: Mitä puunlehtien sisällä on? Miksi on kuu? Miten tulee sade? Miksi aikuisilla on karvoja? :whistle:

No sateen selittäminen on ainakin helppoa ja tohon karvajuttuunkin varmaan saa jotain sepustettua mut en kyl osas tota puunlehtiasiaan sanoa yhtään mitään :D