mikä teidän miehiä vaivaa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyselijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuitsu:
Onkohan mulla sitten ihan hulttiomies?
Käy baareissa, joo ja ihan joka kuu. Joskus on jopa rymynnytkin.
Ja kävi myöskin firman pikkujouluissa, noin sadan muun miehen ja naisen kanssa. Kenen lie puolisoita, kamalia ihmisiä.
Pettämisestä tiiä, mutta musta on ihan luonnollista LUOTTAA kumppaniinsa niin että sen jopa uskaltaa päästää ulos.
Ja onpahan toi ollut useesti ulkomaillakin ilman minua.

Pitäsköhä pistää ulkoruokintaan?

Kävi minunkin mies viikonloppuna baarissa ja oli todella kovassa humalassa. Hui! ja varmaan jotain örvelsikin, koska oli kauheassa krapulassa sunnuntaina ja en todellakaan tiedä mitä on baarissa tehnyt, mutta ei kiinnostakaan, koska oli hänen ja hänen veljensä yhteinen ilta. Minä luotan mieheeni ja minusta joskus rentoutuminen vaikka hiukan örveltäen on sallittu!

Jep- örveltäminen voi olla ihan nollaavaa.
Mä en ymmärrä että täällä miehessä on joku vika jos ei istu himassa kokoajan ja juo enemmän kuin saunakaljan kerran kuussa.
"minun mies ei edes halua lähteä" ei halua vai "ei halua" jos seuraa viikon vitutus, mökötys,pihtaaminen,vittuilu, haukkuminen,puhelimen kyttäys, öiset raivarisoitot poikien saunailtaan...
Toki löytyy myös miehiä jotka ei halua oikeesti lähteä.
Musta on ihan luonnollista viettää aikaa kavereiden kanssa, ite en ees jaksaisi tota ukkoa tuijotella joka helvetin vapaa-aika minuutti. Menis maku koko jullista vaikka ihana onkin. :heart:

"minun mies ei edes halua lähteä" ei halua vai "ei halua" jos seuraa viikon vitutus, mökötys,pihtaaminen,vittuilu, haukkuminen,puhelimen kyttäys, öiset raivarisoitot poikien saunailtaan...

Kuten jo itse kirjoitit viimoisen lauseen niin näin. Mun mielestä on ihan turha spekuloida että jos mies ei baareissa käy, niin akka on pirttihirmu.Meillä mies ei juo alkoholia (itse juon) eikä sen vuoksi viihdy paikoissa missä on humalaisia ihmisiä, itse taas olen yksinkin ollut liikenteessä viikonloppuisin.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Onko mies kunnollinen, vain jos ei käy baareissa? Suurin osa, ketjuun vastanneista, muisti mainita, ettei oma mies käy baareissa.

Kato kun ulkona käyminen on syntiä. Aina jos poistuu akan kainalosta voi mennä pettämään. Ja jos juo enemmän kuin yhsen kaljan ja sen baarissa niin on varma pettäjä.
Enemmän mä huolestuisin työpaikalla käynnistä, monet meijjän firman ukot on ihan hirveitä sinkkujen assareiden vonkaajia.

:x

Onko mies kunnollinen, vain jos ei käy baareissa? Suurin osa, ketjuun vastanneista, muisti mainita, ettei oma mies käy baareissa.

Samaa mietin... Ei se mun mielestä liity mitenkään tuohon "kunnollisuuteen". Mun mies ainakin käy baareissa. Harvoin, mutta kuitenkin. Ja on kunnollinen. Piste :D

Se on se tapa miten siellä käydään.

Jos kavereiden kanssa mennään pitämään hauskaa ja kotiin tullaan omilla jaloilla, ihan ok kunnossa.Niin silloin ei mitään normaali käytäntö.

Taas täällä saa monesti lukea kuinka mies on ollut yön pois kotoa, ei vastaa puhelimeen vaikka se on päällä, tulee päivällä kotiin ja sanoo olleensa ville-petterillä yötä, niin ei mielestäni ole kunnon miehen käytöstä.Siittä voi ilmoittaa jos oikeasti on ollut ville-petterillä, eikä jättää vastaamatta puheluihin ja jos on ollut nukkumassa niin voi soittaa kun herää.Tai sitten mies on tapellut ja joutunut putkaan tai kuinka mies on tullut kotiin huulupunaa naamassa jne..

Alkuperäinen kirjoittaja ....:

Kuten jo itse kirjoitit viimoisen lauseen niin näin. Mun mielestä on ihan turha spekuloida että jos mies ei baareissa käy, niin akka on pirttihirmu.Meillä mies ei juo alkoholia (itse juon) eikä sen vuoksi viihdy paikoissa missä on humalaisia ihmisiä, itse taas olen yksinkin ollut liikenteessä viikonloppuisin.

Niin, kuten sanoin ihmisiä on moneen junaan. Kaveripiirissä on pari miestä jotka "ei halua lähteä" koska siitä seuraa vuosisadan mökötys. ja sama toisin päin on naisiakin jotka ei halua lähteä samasta syystä.
Mutta kaikkeahan voi spekuloida, eiks tää oo keskustelu palsta?

Alkuperäinen kirjoittaja ....:

Niin, kuten sanoin ihmisiä on moneen junaan. Kaveripiirissä on pari miestä jotka "ei jalua lähteä# koska siitä seuraa vuosisadan mökötys. ja sama toisin päin on naisiakin jotka ei halua lähteä samasta syystä.
Mutta kaikkeahan voi spekuloida, eiks tää oo keskustelu palsta?

On keskustelu palsta, mutta tuo tuntuu olevan "itsestään selvyys" jos mies ei käy baarissa, niin se on akan vika.Sitä vaan meinasin.

Toisen elämää on turha rajoittaa, jos toinen tahtoo jotakin tehdä niin tehkööt.Jos tuollaisesta pitää mököttää ja kitistä, niin se tulee kyllä joku päivä ihan varmasti vastaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Se on se tapa miten siellä käydään.

Jos kavereiden kanssa mennään pitämään hauskaa ja kotiin tullaan omilla jaloilla, ihan ok kunnossa.Niin silloin ei mitään normaali käytäntö.

Taas täällä saa monesti lukea kuinka mies on ollut yön pois kotoa, ei vastaa puhelimeen vaikka se on päällä, tulee päivällä kotiin ja sanoo olleensa ville-petterillä yötä, niin ei mielestäni ole kunnon miehen käytöstä.Siittä voi ilmoittaa jos oikeasti on ollut ville-petterillä, eikä jättää vastaamatta puheluihin ja jos on ollut nukkumassa niin voi soittaa kun herää.Tai sitten mies on tapellut ja joutunut putkaan tai kuinka mies on tullut kotiin huulupunaa naamassa jne..

Mun tuttavapiirissä tuommosta ei kyllä tapahdu. Kyllä miehet osaa olla asiallisesti, kotiutuvat hyvissä ajoin ja ovat aamulla jo pirteenä perheen kanssa touhuamassa. Mutta ei mua sekään haittais jos mies joskus tulis vähän enemmän humalassa kotiin ja haluais aamulla nukkua kankkustaan pois.
Mutta ymmärsin pointtisi. Kuvaamallasi tavalla käyttäytyvää miestä en olisi huolinut vierelleni alttarille :D
Sääli, että tuollaista tapahtuu... :|

Yhteistyössä