M
mä vaan kysyn
Vieras
En ole vielä hyvin pitkään pyörinyt tällä palstalla, ehkä jonkun muutaman kuukauden mutta törmään joka kolmannessa viestissä koskien parisuhdetta/seksiä/läheisyyttä näihin asioihin
1. naisella on liian löysä
2. nainen on liian ruma
3. miehellä on toinen
joo-o, ihan järkeen käypiä vaihtoehtoja toisinaan MUTTA onko joka ongelmaan noissa kolmessa vastaus?
moni tulee tänne kertomaan pahasta olostaan ja hakemaan kokemuksia kohtalontovereilta ja mitä hän saa? vielä huonomman olon itselleen.
joskus voisi yrittää tsempata toista esimerkiksi kertomalla omia hyviä kokemuksia, miten on itse tilanteesta selvinnyt.
Itseänikin alkaa masentamaan ja veetuttamaan suoraan sanottuna kun joka toinen kommentti on negatiivinen ja halveksuva
miettikää siskot (ja veljet), minäkin mietin
kiitän ja kumarran
1. naisella on liian löysä
2. nainen on liian ruma
3. miehellä on toinen
joo-o, ihan järkeen käypiä vaihtoehtoja toisinaan MUTTA onko joka ongelmaan noissa kolmessa vastaus?
moni tulee tänne kertomaan pahasta olostaan ja hakemaan kokemuksia kohtalontovereilta ja mitä hän saa? vielä huonomman olon itselleen.
joskus voisi yrittää tsempata toista esimerkiksi kertomalla omia hyviä kokemuksia, miten on itse tilanteesta selvinnyt.
Itseänikin alkaa masentamaan ja veetuttamaan suoraan sanottuna kun joka toinen kommentti on negatiivinen ja halveksuva
miettikää siskot (ja veljet), minäkin mietin
kiitän ja kumarran