mikä tätä palstaa vaivaa?! tai oikeestaan palstalaisia?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mä vaan kysyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mä vaan kysyn

Vieras
En ole vielä hyvin pitkään pyörinyt tällä palstalla, ehkä jonkun muutaman kuukauden mutta törmään joka kolmannessa viestissä koskien parisuhdetta/seksiä/läheisyyttä näihin asioihin

1. naisella on liian löysä
2. nainen on liian ruma
3. miehellä on toinen

joo-o, ihan järkeen käypiä vaihtoehtoja toisinaan MUTTA onko joka ongelmaan noissa kolmessa vastaus?

moni tulee tänne kertomaan pahasta olostaan ja hakemaan kokemuksia kohtalontovereilta ja mitä hän saa? vielä huonomman olon itselleen.

joskus voisi yrittää tsempata toista esimerkiksi kertomalla omia hyviä kokemuksia, miten on itse tilanteesta selvinnyt.

Itseänikin alkaa masentamaan ja veetuttamaan suoraan sanottuna kun joka toinen kommentti on negatiivinen ja halveksuva :(

miettikää siskot (ja veljet), minäkin mietin :)

kiitän ja kumarran

Itse omakohtaisesti exääni pettäneenä tiedän että esim. ensimmäinen asia joka minulta katosi miestäni kohtaan oli läheisyys (en halunnut miehen edes koskevan) ja ei vaan kiinnostanut toinen yhtään. Seksi vielä vähemmän.
no, suhteessa oli toki paljon muutakin vialla, erottiin ja nyt on juuri se oikea mies rinnalla.
Eli minä tein oikean ratkaisun eroa hakiessani.
Miehelle siis kerroin tempustani, ja hän halusi vielä yrittää mutta itse en enaa siihen pystynyt.
Exäni oli hyvä mies eikä ansainnut sitä mitä hänelle tein ja joku jolle hän on sopiva saa siitä ihanan miehen.
Ei ollu vaan oikea mulle..

Mutta pointti: itse aika herkästi tiedän mitkä on aika selkeät merkit pettämisestä itse näin tehneenä. usein se alkaa siitä läheisyyden puutteesta.

Sama pätee ihan joka aiheeseen täällä. Jos oikeasti uskallat täällä kysyä neuvoja tai tukea johonkin oikeaan ongelmaan, kannattaa varautua siihen että vastaukset on luokkaa 'tapa ittes' (aidosti täällä sanottu moneen kertaan), 'se pettää sua', 'sä oot ruma läski paska', 'typerä huora' jne.

Täällä on paljon ihania palstailijoita jotka auttavat ja tsemppaavat toisia, mutta sitten on muutama sellainen jotka ilmeisesti elävät siitä että saavat toisille pahemman olon kuin itsellä on.

Aika monen kapasiteetti tuntuu riittävän juuri ja juuri keskustelemaan reimatekeistä ja Tuksun tulevasta erosta, mutta siihen se sitten melkeinpä jääkin..

Sama pätee ihan joka aiheeseen täällä. Jos oikeasti uskallat täällä kysyä neuvoja tai tukea johonkin oikeaan ongelmaan, kannattaa varautua siihen että vastaukset on luokkaa 'tapa ittes' (aidosti täällä sanottu moneen kertaan), 'se pettää sua', 'sä oot ruma läski paska', 'typerä huora' jne.

Täällä on paljon ihania palstailijoita jotka auttavat ja tsemppaavat toisia, mutta sitten on muutama sellainen jotka ilmeisesti elävät siitä että saavat toisille pahemman olon kuin itsellä on.

Aika monen kapasiteetti tuntuu riittävän juuri ja juuri keskustelemaan reimatekeistä ja Tuksun tulevasta erosta, mutta siihen se sitten melkeinpä jääkin..

tätä mä just hain. surullista... ei asioita tarvitse sanoa niin rumasti vaikka nimimerkin taakse voikin piiloutua.

mà voisin lyòdà vetoa ettà tàà oon vaan semmonen palstailmiò eikà muuta (vaikka huonokàytòksisyys on tietenkin aina inhottavaa) . veikkaisin ettà suurin osa palstailijoistakin on ihan mukavia ihmisià, siksi mà en jaksa hermostua kenellekààn vaikka vastaankin.

jotenkin tuntuu oudolta ettà suomessa tulee vastaan paljon mukavia ja rentoja ihmisià, palstalla saa taas semmosen kuvan ettà toista arvostellaan ja eletààn jossain piilopirtissà mieluummin kuin ihmisten ilmoilla.

ihanaa etten ole yksin tämänkaltaisen mielipiteen kanssa :D :flower:

AP:lle sen verran että touhu on menny hullummaksi vuosi vuojelta, aiemmin parisuhdeongelmiin oli vaan yks vastaus: miehellä on toinen. nyt on sentäs tullu kaks mahollista syytä lisääkin :D olen siis ihan samoilla linjoilla.

kuten niin monesti tälläiseen pohdintaan vastaan :
hei. tää on kskustelupalsta!!! !täällä on idioottteja, ääliöitä, tyhmiä, ja sit meit ja muit jotka edes välil osaavatoikeasti neuvoa ja lohduttaa. tuollaiset viestit kannattaa jättää lukemat

Eiköhän se johdu ihan vaan sellaisista tilastollisista faktoista, että aika harvalla suomalaisella naisella on liian tiukka pillu, liian kauniit kasvot tai kroppa, ja lähes kaikilla miehillä on muutakin puskaa kuin oma vaimo. Sellaista se vaan on.

juu,voipihan se näinkin olla mutta kyllä AP on ihan oikealla asialla.. Esimerkiksi haluttomuus(josta täällä keskustellaan lähes joka päivä) ei luultavammin OIKEASTI johdu näistä em. kolmesta asiasta..

ja tuohon tiukkuuteen, jotkut saattaa olla ihan just sopivia ja mies ei petä mutta silti jokin asia on pielessä.

Yhteistyössä