mikä tässä palstassa taas tökkii

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jensku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mutta siis olin laittaas että:

Musta on näitä kahta ihmistä kohtaaa tullut niin ilkee ja katkera jo kohta,et toivon heidän syntyvän lapsensa olevan heille oikein kova pala..vaikee tapaus..
huomaavatpa,ettei äitiys tai isyys ole aina sitä ruusuilla tanssimista..ja paljon on opittavaa ennen kuin on "täydellinen" kasvattaja..
Minä en ole..mutta tuskin on kukaan muukaan..

laitoitkin tohon mun ketjuun jo,mutta joo sähköposti on ihan hyvä idea..vähän kuin kirje..saa ajan kaa miettii kaiken sanottavan siihen..ja mahtuukin vielä..ei jää mikään olennai osa uupuu..

mutta on toi tollainen muiden ihmisten mustamaalailu silti perseestä.
Vaikka joku ois mulle joskus jotain kakkaa tehnyt niin ei oo ollut tarvetta mennä sitä puhumaan pitkin poikin. Ja tätä mä en ymmärrä mitenkään päin kun tiedän etten oo varmasti voinut mitenkään tehdä mitään paskaa heitä kohtaan.

Alkuperäinen kirjoittaja röppö:
jep..oon koittanutkin..
välillä tekis vaan mieli olla oikee ilkimölli:)
Mutta kuten sanottuu kaipa tää taas tästä..

Ja kun paskan sulkee pois omasta elämästään niin se haju helpottaa.
Mutta se jotta paska tunkeutuu lähipiiriin niin sen erottamiseen et enää voikaan mitään.

täähän mua nyt pänniikin,et oon noien ihmisten kaa ollut kaveri monen monta vuotta..
naisen kaa ollaa kakarasta asti tunnettu jne..
Luulin,et oltiin ystäviä,mutta paljastuivat "mädiksi omenoiksi" molemmat:(
Mutta kuten eräällä hyvällä ystävällä tapana sanoo"parempi yksi hyvä kuin sata paskaa kaveria" :)

mitä sitä paskalla jos ei oo maitakaan....
onneksi noita paskanpuhujia on suhteellisesti sitten kuitenkin vähemmän kuin niitä ns hyviä ihmisiä. Tän tuttavani suhteen olen tullut siihen tulokseen, että rouva on tyypillinen talkkari ja toisekseen on aina ystävää niiden kanssa joista kuvittelee hyötyvänsä jotain.

Yhteistyössä