Siis missä vika?Yritin vastata tohon viestiin, jonka otsikossa on mun nimimerkki???

Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:
Harmi kun en muista "vierasta" mut ei se kyllä mun aivosoluille mikään ihme olekaan... :snotty:

Et ehkä muista, mutta tiedät ;) Jännityst elämään, vai miten se olikaan :D

"ap"

Hui... tää alko kuulostamaan jo vähän "pelottavalta" ;) :D :D

Niih, lauantai-illan huumaa... ;)

"ap"
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Saapis, elä tuos vispiläst välitä...väkiisi tunkoo tähä ketjuun..pölhhö.. ;) Se on vaa mustis miust..

"ap"

:o Ja nyt tästä tulee kohta vielä kolmiodraama... mihin mää olen pääni tunkenukkaa.... :whistle:

Nii-i...ei vaiskkaa... kato ny los visbiläs katos jo nurkkaan itkemähän...

"ap"

Liekkö kokonaan suuttu... Pitää lepitellä varmaan jotenkin... :whistle:

Vispilä on kans semmonen nimimerkki jonka muistan olleen palstalla aina :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:
Harmi kun en muista "vierasta" mut ei se kyllä mun aivosoluille mikään ihme olekaan... :snotty:

Et ehkä muista, mutta tiedät ;) Jännityst elämään, vai miten se olikaan :D

"ap"

Hui... tää alko kuulostamaan jo vähän "pelottavalta" ;) :D :D

Niih, lauantai-illan huumaa... ;)

"ap"

Kyllä tää aika huumassa meneeki tässä :D
Ku mä vielä suunnittelen sinne grillille menoa...mut ku tuo mies ei osaa päättää millon sillon nälkä :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:
Harmi kun en muista "vierasta" mut ei se kyllä mun aivosoluille mikään ihme olekaan... :snotty:

Et ehkä muista, mutta tiedät ;) Jännityst elämään, vai miten se olikaan :D

"ap"

Hui... tää alko kuulostamaan jo vähän "pelottavalta" ;) :D :D

Niih, lauantai-illan huumaa... ;)

"ap"

Kyllä tää aika huumassa meneeki tässä :D
Ku mä vielä suunnittelen sinne grillille menoa...mut ku tuo mies ei osaa päättää millon sillon nälkä :snotty:

Eiks noi miehet oo sellassii, et ku ruoka haissoo nokkaan ni nill o heti nälkä... :D

"ap"
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:
Harmi kun en muista "vierasta" mut ei se kyllä mun aivosoluille mikään ihme olekaan... :snotty:

Et ehkä muista, mutta tiedät ;) Jännityst elämään, vai miten se olikaan :D

"ap"

Hui... tää alko kuulostamaan jo vähän "pelottavalta" ;) :D :D

Niih, lauantai-illan huumaa... ;)

"ap"

Kyllä tää aika huumassa meneeki tässä :D
Ku mä vielä suunnittelen sinne grillille menoa...mut ku tuo mies ei osaa päättää millon sillon nälkä :snotty:

Eiks noi miehet oo sellassii, et ku ruoka haissoo nokkaan ni nill o heti nälkä... :D

"ap"

No se on kyllä totta... Mutta ku vielä sano,että ei vielä ainakaan... että jos vähän ajan päästä... ja mulla ois jo nälkä, ja mä odotan tässä että päättäis ny... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Saapis, elä tuos vispiläst välitä...väkiisi tunkoo tähä ketjuun..pölhhö.. ;) Se on vaa mustis miust..

"ap"

:o Ja nyt tästä tulee kohta vielä kolmiodraama... mihin mää olen pääni tunkenukkaa.... :whistle:

Nii-i...ei vaiskkaa... kato ny los visbiläs katos jo nurkkaan itkemähän...

"ap"

 
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Saapis, elä tuos vispiläst välitä...väkiisi tunkoo tähä ketjuun..pölhhö.. ;) Se on vaa mustis miust..

"ap"

:o Ja nyt tästä tulee kohta vielä kolmiodraama... mihin mää olen pääni tunkenukkaa.... :whistle:

Nii-i...ei vaiskkaa... kato ny los visbiläs katos jo nurkkaan itkemähän...

"ap"


Nyt tuli niin surkia ilme,että mää suosiolla sitte annan teirän olla keskenänne :whistle: ;) :D :D
 

Yhteistyössä