Mikä sinusta on rintava?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja täysikuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä ainakin itse ajattelen itsestäni tällä hetkellä että olen rintava(koko C85).Kai se riippuu myös siitä kenen vartalosta on kyse ja milloin mikäkin on rintava siinä tapauksessa.Toivon että pienenisi kuppikoko takas siihen B85.

Suht pieni rintainenkin voi olla rintava jos rinnanympärys on huomattavasti suurempi kuin vyötärön ympärys. Jos isot rinnat lepäävät vielä isomman vatsamakkaran päällä, niin silloin mielestäni ei ole rintava.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Suht pieni rintainenkin voi olla rintava jos rinnanympärys on huomattavasti suurempi kuin vyötärön ympärys. Jos isot rinnat lepäävät vielä isomman vatsamakkaran päällä, niin silloin mielestäni ei ole rintava.

Tämä oli hyvin sanottu, noin itsekin sen ymmärrän!

En ole mielestäni rintava, vaikka DD-kupit löytyy, kun se mahamakkarakin löytyy :P Hoikempana olen D-kuppi, silloin vyötärö löytyy, mutta en silti ole silloinkaan rintava, kun lantionympärys on rinnanympärystä isompi. Eli rintava on minusta sellainen jolla rinnanympärys on lantiota isompi...

Mun mielestä semmonen, joka on muutenkin rehevä tai runsas (ai että mie tykkään tosta sanasta :D ). Esim. Riitta Uosukainen tai Sirkka-Liisa Anttila tunnetumpia naisia mainitakseni :)

Yhteistyössä