Mikä silmälaseissa on niin rumaa ja kamalaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
No ei todellakaan! :laugh: :laugh:

Kylläpä, vähän samaantapaan kuin kiinalaiset. :xmas:
Eroja kyllä löytyy, mutta ei parin metrin päästä katsottuna.

No höpön höpön. Kyllä se on muustakin kiinni se erottuminen kuin silmälaseista. Joidenkin tyyliin jopa sopii silmälasit.

Pari metriä on muuten aika lyhyt matka ja täytyy olla aika huono näkö jos ei tuosta matkasta erota ihmisissä olevia eroja. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
No höpön höpön. Kyllä se on muustakin kiinni se erottuminen kuin silmälaseista. Joidenkin tyyliin jopa sopii silmälasit.

Pari metriä on muuten aika lyhyt matka ja täytyy olla aika huono näkö jos ei tuosta matkasta erota ihmisissä olevia eroja. :whistle:

:D ok.

Alkuperäinen kirjoittaja Turhaa höpinää:
Uskomatonta että vielä 2000-luvulla jaksetaan jauhaa silmälasien rumuudesta vaikka niitä on eri malleja joka lähtöön. Ei tässä enää 60-luvulla eletä...

Lapsellista vouhkaamista. Hyvännäköiset kantajalleen sopivat ja valitut lasit eivät todellakaan ketään rumenna, päinvastoin. Itsekin jaksoin pitää nuorena vuosikausia piilareita, kun lasit eivät muka olleet hyvän näköiset, kunnes piilarit eivät sitten enää sopineetkaan. Ja tulin lopulta järkiini ts. kasvoin siis aikuiseksi.

Mulla on rumat tummat silmäpussit, tummat sangat vie huomion niistä hyvin, eli näytän paremmalta rilleissä kuin piilareissa :laugh:

Mutta kyllä näkee ikäviäkin pokia; kyllä kannattaisi edes muutaman vuoden välein päivittää kakkulansa, vanhat nuhruiset muodistamenneet lasit ei ole kivat kellään. Jos "joutuu" laseja käyttämään niin nauttii sitten siitä valtavasta valikoimasta ja uusii tyyliä toisinaan, kivaa =)

Itselläni on kolmet erityyliset lasit käytössä. Ja piilaritkin, mutta vain tilanteeseen jossa laseja ei voi pitää (urheilu).

ehkä käyttäisin piilareita, jos vaan voisin käyttää...optikko ja silmälääkäri kun kielsivät ja huomasin itsekkin ettei niitä kannata laittaa niin minkäs teet..onneksi on sangoissa valinnan varaa :D

rillit passaavat jos vaan on huolellisesti sangat valittu :)

Mulle kuulemma sopii lasit paremmin ku ilman laseja. Tietty makuasia sekin, mut mä oon jo niin tottunu rilleihin et en osais olla ilman. Piilareiden kans en jaksa räpeltää eli jos meinaan joskus olla ilman laseja niin edessä on sit leikkaukseen meno.

Lapsellista tai ei, mutta silmälaseja käyttävät miehet eivät ole koskaan miellyttäneet silmääni. Joku siinä on, samaten kun jos on lihava tai kalju tai muuten vaan ruma. Monille naisille kyllä lasit passaa.

Yhteistyössä