Mikä silmälaseissa on niin rumaa ja kamalaa?

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Miksi silmälasit päässä ei voisi näyttää hyvältä?

Ketjussa jossa oli mun kuva, "moitittiin" silmälaseja. Pitäisi kuulemma olla piilarit. Miksi? :o

Mä en yksinkertaisesti jaksa seata niitten piilarien kanssa, helpompi laittaa silmälasit päähän. Ja lisäksi nyt alkaa olla sellainen tunne silmissä, että alkaa allergiaoireet tulla eikä tulisi mieleenkään laittaa piilareita nyt. Silmät joko kuivaa tai valuu, lisäksi kutiavat.

Mun serkulla oli pari vuotta silmälasit ilman vahvuuksia. Ne oli hänellä imagolaseina ja sopivat hänelle todella hyvin! =)

No ei ne erityisen nätit ole, sen enempää kuin olisi joku iso nenärengaskaan. Itse käyttäisin pääosin piilareita jos lasit joutuisin hankkimaan. Joillekin harvoille tosin sopivat lasit paremmin kuin lasittomuus.

Monille sopii hyvi nlasit. Voi hankkia myös hengettömät, jotka ovat kans fiksu nnäköset, jos haluaa mahd. huomaamattomat. Kaikille ei piilarit sovi silmien muodon ym. vuoksi. Ja esim. allergiakaudet.

Riippuu laseista. Jos korostavat kantajansa piirteitä niin seksyt voivat olla, mutta jos lotkut vanhat lasit niin ei kyllä kaunista. Piilareilla saa ehkä silmiä enemmän näkyviin ja olo itsellä saattaa olla seksikkäämpi ja varmempi.

Alkuperäinen kirjoittaja juuh:
Monille sopii hyvi nlasit. Voi hankkia myös hengettömät, jotka ovat kans fiksu nnäköset, jos haluaa mahd. huomaamattomat. Kaikille ei piilarit sovi silmien muodon ym. vuoksi. Ja esim. allergiakaudet.

Mä tiedän yhden ihmisen joka ei voi käyttää ollenkaan piilareita. Ei kestäisi silmät.

Ja piilareihin saa uppoamaan paljon rahaakin. Nesteet, optikon tarkastukset ... Kaikissa oloissa ei voi piialreita käyttää; mulla ainakin käy ilmastointi silmiin sekä kampaajan työssä käytettävät kemikaalit.

Alkuperäinen kirjoittaja Heidi:
Ja piilareihin saa uppoamaan paljon rahaakin. Nesteet, optikon tarkastukset ... Kaikissa oloissa ei voi piialreita käyttää; mulla ainakin käy ilmastointi silmiin sekä kampaajan työssä käytettävät kemikaalit.

Jäätyis talvella päähän. :xmas: Mulla ottaa pienikin ilmavirta silmiin ja silmät vuotaa oikoosenaan vettä.

Uskomatonta että vielä 2000-luvulla jaksetaan jauhaa silmälasien rumuudesta vaikka niitä on eri malleja joka lähtöön. Ei tässä enää 60-luvulla eletä...

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
No ei ne erityisen nätit ole, sen enempää kuin olisi joku iso nenärengaskaan. Itse käyttäisin pääosin piilareita jos lasit joutuisin hankkimaan. Joillekin harvoille tosin sopivat lasit paremmin kuin lasittomuus.

piilareita ei vaan voi käyttää määräänsä enempää. ne kuluttaa silmäluomen sisäpintaa. jos piilareita pitää päivittin niin kuluminen on nopeampaan kuin hajanaisen käytön seurauksena.

Minusta olen nätimpi lasit päässä kuin ilman... lasit tekee jotenkin ihmisestä etäisemmän, olen huomannut että rillipäistä miehetkin lähestyy vähemmän baarissa kuin lasitonta

260?/vuosi maksaa mulla piilarit. Silmälasit ei sopinu liikuntaharrastuksen kanssa ja autoo laittaessaki ne oli aika hankalat (hitsausmaskit, nosturin valot).

En oikeen koskaan ees löytäny kivannäkösiä laseja.
Eikä ollu kiva ku ripset raapi aina linssei ja ripsarit oli poskil sit.

Saman verran suunnillee makso mun silmälasit mitkä joskus oli ja kerran vuodessa neki pitäis mun vaihtaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Turhaa höpinää:
Uskomatonta että vielä 2000-luvulla jaksetaan jauhaa silmälasien rumuudesta vaikka niitä on eri malleja joka lähtöön. Ei tässä enää 60-luvulla eletä...

No sepä, ei ole enää sellaisia pitkin naamaa-silmälaseja. :whistle: Sankoja on niin monia erilaisia, että jokaiselle löytyy omansa.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:

No sepä, ei ole enää sellaisia pitkin naamaa-silmälaseja. :whistle: Sankoja on niin monia erilaisia, että jokaiselle löytyy omansa.

Kaikki ei vaan vaivaudu ostamaan, vaan näkee vieläkin sellaisia kamalia laseja.

Eiköhän se ole makuasia mikä näyttää hyvältä ja mikä ei, eikä vuosiluvusta riippuvainen.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
En tiedä, en vaan ole kakkulafani. :D
Tottakai ne monelle sopii, mutta jotenkin ne vaan imee ihmisestä persoonan.. kaikki rillipäät näyttää jotenkin samanlaisilta.

Musta taas asia on täysin päinvastoin. Riippuu tietty sangoista.
Mä ainakin näytän paljon rokimmalta lasit päässä. Johtuu ehkä siitä et mun lasit ei oo semmoset näkymättömät ja vähän tylsät :D

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:

Eiköhän se ole makuasia mikä näyttää hyvältä ja mikä ei, eikä vuosiluvusta riippuvainen.

No tarkotin tällä lähinnä sitä rillivalikoimaa. Taatusti ei ollut 60-luvulla sellasta valikoimaa kuin tänäpäivänä.

Yhteistyössä