mikä silja linen laivoista on mielestänne paras?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pinki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pinki

Tunnettu jäsen
04.08.2004
25 067
28
48
Lahti
me kun miehen kanssa päätettiin, että maalis-huhtikuussa mennään laivalle ihan kahdestaan :heart:

viking linen matkoja ei edes mietitä...ne kun on......noh,mitä on :D

niin kokemuksia kellään,mikä laiva hyvä? =)

Olen aina käynyt Europalla ja se on jo niin tutuksi muodostunut, jotta en vaihda.
Palvelu pelaa, on jokaiselle jotakin. Siisti ja isokin paatti :D .

PST. Pinki, laitan sulle pian yytä! :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
romantica :heart:
en kyllä löytänyt sitä :|

nuo ovat tarjolla:
Tallink Galaxy
Tallink Star
Tallink Superfast
Silja Serenade
Silja Symphony
Silja Europa
Silja Festival
Sea Wind

eiiii sorisori..on vähän yli väsy..tarkotan tuota..serenadea..misthän tuokin romantica tuli :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja _:
Mikä niissä viikkarin matkoissa on niin kamalaa??
t. vain muutaman kerran risteilyllä ollut =)

Viikingin purkit on niin kuppasia, että musta niitä ei voi edes sanoa laivoiksi.
Vanhoja rämiä, kauppa on postimerkin kokoinen ja puhtaustasokin kiikun kaakun.
Mut mistä kukakin tykkää... :whistle:

mä oon monesti ostanut matkatoimiston tarjouksesta paketin, mutta risteilyjen hinnat on selkeesti kyllä siljalla noussut.

Viimeksi ostin kuukautta ennen ja kanta-asiakashintaan promenade-hytin, maksoi 252 euroa, tämä siis syysloman aikaan. Ei sesonkiaikaan pääsee halvemmalla.

Nyt ostin hiihtolomaksi perhehytin, sain joululahjaksi kanta-asiakastarjouslahjakortin, sillä tuo reissu maksaa 112 euroa.

Tietysti sitten vielä ruuat päälle.

Alkuperäinen kirjoittaja Santtu81:
Meillä ei matkataan muilla kun hki-sto-hki väliä Serenadella/Symphonylla. Ne on parhaat. Viikkarille mua ei saa edes ilmaiselle matkalle.

Samaa mieltä. En ole havainnut laivoissa eroja. Erityisesti kesällä ovat ihania, kun saa katsella merta ja on kivoja lasten juttuja kuten iltashowt ja muumiaamiaiset.

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:

Viikingin purkit on niin kuppasia, että musta niitä ei voi edes sanoa laivoiksi.
Vanhoja rämiä, kauppa on postimerkin kokoinen ja puhtaustasokin kiikun kaakun.
Mut mistä kukakin tykkää... :whistle:

Selkee...
Mä oon aina käyny siljalla... ja taidan käydä jatkossakin ;)

Viikkarikin on ihan ok, mutta kun meillä on eri ikäisiä lapsia, Siljan leikkitilat ovat huomattavasti paremmat. Samoin Promenade käytävä on kiva. Lasten kanssa laivan kannella sijaitseva 'kylpylä' on myös kiva. Eli ikkunoista voi ihailla hienoja maisemia, ja nauttia poreista ja lapset laskea mäkeä.

Promenadella olevat pienet putiikit ovat myös kivoja.

Viikkarillakin olen aikoinaan matkustanut paljon, mutta tykkään että nuo asiat, jotka mainitsin ovat ylimääräistä plussaa, josta mielelläni maksan.

Lisäksi tuossa perhehuoneessa on xbox, johon voi vuokrata pelejä tai katsoa vaikka leffoja.

Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:

Viikkarikin on ihan ok, mutta kun meillä on eri ikäisiä lapsia, Siljan leikkitilat ovat huomattavasti paremmat. Samoin Promenade käytävä on kiva. Lasten kanssa laivan kannella sijaitseva 'kylpylä' on myös kiva. Eli ikkunoista voi ihailla hienoja maisemia, ja nauttia poreista ja lapset laskea mäkeä.

Promenadella olevat pienet putiikit ovat myös kivoja.

Lisäksi tuossa perhehuoneessa on xbox, johon voi vuokrata pelejä tai katsoa vaikka leffoja.

Nämä allekirjoitan. Kylpylä on hyvä, on niin rentouttavaa itse katsella porealtaasta kesäistä merta ta talvista tähtitaivasta kun lapset molskii liukumäessä. Siellä on taivuteltu mies kolmannen vauvan tilaukseenkin, hyvin syötettynä ja juotettuna ja rentoutuneena!

Ja alakerran ravintolassa on kivaa se, että vieressä on telkkarihuone, mihin lapset voi mennä kun ovat syöneet, jotta aikuiset saavat nautiskella rauhassa.

Mie en ole ollu kun Serenadella ja Symphonylla (toistensa kopioita) vaan niitä voin kyllä suositella.
Europalle tahtosin, vaan se kun taitaa risteillä vaan Turusta, tulis tuota ajomatkaa satamaan himpun verran enempi.

Yhteistyössä