mikä siinä on ettei mies voi kohteliaasti sanoa entisille säädöilleen

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
että ei kiinnosta,ei tarvitse olla yhteydessä,olen parisuhteessa,rakastan avovaimoani........? :ashamed:

mua ärsyttää kun kaiken maailman liisat,pirkot,ullat ja maijat tekstailee ja soittelee sille säännöllisen epäsäännöllisesti ja mies ei oo kenellekään kertonu elävänsä mun kanssa parisuhteessa.

mä en tykkää siitä että ne ottaa yhteyttä ja olen sen miehelle sanonut.

mua ärsyttää :ashamed:
 
Jos miehesi haluaa että ympärillä on muitakin naisia joiden kanssa käy sänkypuuhissa silloin kun et saa mitenkään siitä tietää!
Tai sitten häpeää jotenkin sinua!
 
Just joo.. Ei siis ole kertonut heille, että on sun kanssas???
Seän antaa niiden edelleenkin elätellä toivoaan. Ihan kuin pitäs niitä hätävarana, jos teillä menee sukset ristiin.
On sitten heti joku, jonka luokse mennä..
Sanoisin, että joko sinä tai ne muut liisat, pirkot, ullat ja maijat!!
 
meillä niin että tietävän mihen elävän parisuhteessa mut soittavat silti.ja tää yks tapaus ei lopeta soittelua vaikka sille mies sai jopa aikaseksi sanottua et lopettais yhteyden oton. huvittavinta on et naikkonen laittelee mullekin tekstareita missä kehuu heidän seksielämää ja miten mies on sanonut naisen olevan paras sängyssä ja plaa plaa.
 
olipa asiaton tuo No... aika halju.

kummallinen mies sulla, se on pakko sanoa. mä ottasin kyllä puheeks tuollasen käyttäytymisen ja sanoisin että he tai mä, molemmat ei mahdu puhelimen muistiin. niih!
 
mä olen sille sanonut että en usko että rakastat ja haluat olla mun kaa loppuelämän kun pidät tollasia "takaportteja" auki!! sit se melkein suuttuu et eihän hän muuten meille taloa rakentais jnejne jos ei rakastais......... mä alan kohta ite soittelee niille akoille vaikka antasin kuinka lapsellisen kuvan itsestäni!! no en sentään...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
meillä niin että tietävän mihen elävän parisuhteessa mut soittavat silti.ja tää yks tapaus ei lopeta soittelua vaikka sille mies sai jopa aikaseksi sanottua et lopettais yhteyden oton. huvittavinta on et naikkonen laittelee mullekin tekstareita missä kehuu heidän seksielämää ja miten mies on sanonut naisen olevan paras sängyssä ja plaa plaa.

Täällä sun kohtalotoveri :wave: Paitsi et mä en saa pelkästään viestiä, vaan tullaan suoraan pauhamaan päin naama kaikesta. Siis heidän seksistä ja kaikesta muusta seksistä mitä mieheni muka selkäni takana harrastaa.. Mä en vaan tajua ettei voi jättää menneitä taakseen (siis nää X emännät), vaan pitää väen vängällä yrittää pilata toisten suhde. Mä olen ainaki jättäny jokaisen Xn omaan arvoonsa ja antanu jatkaa elämäänsä. En mä oo jääny niihin roikkuun. Mikä näitä mun miehen Xiä vaivaa!?
 
No turha sen on suuttua.
Alapa sä kertomaan sille, että kuinka entiset on alkanut viestejä lähettelmään ja että sä et millään raaski pahoittaa toisen mieltä sanomalla, että sulla on jo mies.
Täytyyhän sille raasulle jotain vastata ja tekstailla takasin.
 
Että lähdet viikoksi jonnekkin sukulaiselle ja että hänen on mietittävä silläaikaa että haluaako sinut vai "takaportit" ja jos ei osaa sen jälkeen sanoa kun tulet takaisin niin, pakkaa tavarasi, sinun EI todellakaan tarvitse sietää tuota...
Minä olen joutunut sietämään! Ei ole kivaa!
Tiedän todellakin miltä tuntuu, paitsi että meillä se puolison "rakastaja" tietää että puolisoni seurustelee minun kanssani, eikä se näytä kiinnostavan!
 
Siis enkö mä ole ainoa tän ongelman kanssa? :o tosin mun mies ei edes vastaa tälle henkilölle puhelimeen tai viesteihin, mut yli kaks vuotta jo meitä piinannut. Ja tietää hyvin mun olemassa olosta.
 
mun mies tietää et mul ei oo kenenkään exän kaa mitää tekstailtavaa (paitsi pojan isän,mut eri juttu) joten ei menis läpi.. ja se vetoo tos omasa tapauksessaan siihen et turha mun on suuttua sille kun eihän hän voi tietää koska ne ullat ja maijat yhteyttä ottaa :o sanoin et ei todellakaan niin ku niiden ei pitäs ottaa yhteyttä ollenkaan!!!!! |O
tää turhauttaa mua niin julmetusti. ja mä en jaksa tapella. :ashamed: joten märisen taas tänne :ashamed: :ashamed: :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sarmiina:
Siis enkö mä ole ainoa tän ongelman kanssa? :o tosin mun mies ei edes vastaa tälle henkilölle puhelimeen tai viesteihin, mut yli kaks vuotta jo meitä piinannut. Ja tietää hyvin mun olemassa olosta.

ei munkaa mies vastaa niille,mä saoin sille eilen et toi sun taktiikkas ei oikein toimi,et olisko suoran puheen aika,mut ei tietenkään |O
eli et oo yksin :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
Alkuperäinen kirjoittaja Sarmiina:
Siis enkö mä ole ainoa tän ongelman kanssa? :o tosin mun mies ei edes vastaa tälle henkilölle puhelimeen tai viesteihin, mut yli kaks vuotta jo meitä piinannut. Ja tietää hyvin mun olemassa olosta.

ei munkaa mies vastaa niille,mä saoin sille eilen et toi sun taktiikkas ei oikein toimi,et olisko suoran puheen aika,mut ei tietenkään |O
eli et oo yksin :ashamed:

Mun mies ei vastaa tai sano suoraan, ettei LOUKKAISI tätä naista..että silleen, oon kyllä ilmottanu että kohta olen minä joka kaivaa sen naisen numeron ja teen äkäisen puhelun, jos ei saa sitä loppumaan. Ukko ei enää edes kerro jos tulee viestejä, mut huomaan kyl sen käytöksestä kun niitä tulee..
 
...selvästikin tarvii haaremia ympärilleen. Sen itsetuntoa voi hivellä, kun exät haluu vieläkin pitää yhteyttä.

Sanoisin, et miehes tuntuu kyllä keskenkasvuiselta, kun ei ota sun mielipiteitä huomioon.
 
ehkä keskenkasvunen,ehkä ei,mut mä oon sen elämän eka parisuhde,se vietti aika.. no... villiä poikamieselämää monta vuotta ennen mua ja niiltä ajoilta nää emännät on jotka sitä välillä pommittaa....

kertokaa mitä mä sanon tolle,jotain miten saan sen ymmärtään et mua loukkaa ettei se voi sanoa niille niinkun asiat on!! :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
kertokaa mitä mä sanon tolle,jotain miten saan sen ymmärtään et mua loukkaa ettei se voi sanoa niille niinkun asiat on!! :(

Niin ku aikasemmin sanoin, sano tämä:

Että lähdet viikoksi jonnekkin sukulaiselle ja että hänen on mietittävä silläaikaa että haluaako sinut vai "takaportit" ja jos ei osaa sen jälkeen sanoa kun tulet takaisin niin, pakkaa tavarasi, sinun EI todellakaan tarvitse sietää tuota...
Minä olen joutunut sietämään! Ei ole kivaa!
Tiedän todellakin miltä tuntuu, paitsi että meillä se puolison "rakastaja" tietää että puolisoni seurustelee minun kanssani, eikä se näytä kiinnostavan!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sun miehes:
...selvästikin tarvii haaremia ympärilleen. Sen itsetuntoa voi hivellä, kun exät haluu vieläkin pitää yhteyttä.

Sanoisin, et miehes tuntuu kyllä keskenkasvuiselta, kun ei ota sun mielipiteitä huomioon.

Tämä tuli mulla myös heti mieleen, että tuntuu niin kivalta kun naiset soittelee ja piirittää, ettei viitsi sanoa miten asiat on. Ikuinen playboyn luonne. Vaikka onkin nyt tosissaan (?) niin tarvii ne itsetunnon kohottajat.

 
Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
no jos tuntuu niin kivalta niin saa sitten pitää haareminsa,mut mä en jää sitä seuraamaan,mä oon nyt niin kiukkunen |O :ashamed:
*hermosavuille*

Meidän suhteessa olen huomannut että tossa vaiheessa mikään ei enää auta, jos toinen on päättänyt että haluaa olla yhteydessä niihin, niin oman puolison mitkään sanat eivät enää auta!
 
Mitä tarkoitetaan säädöllä? Jos kyse on entisistä tyttöystävistä, joitten kanssa on ollut ihan oikea suhde, voi hyvinkin olla että ihan tavanomainen kuulumisten vaihto tuntuu siitä nykyisestä joltain ihme vehtaamiselta. Eivät kaikki ihmissuhteet lopu seinään pöks
 

Yhteistyössä