että ei kiinnosta,ei tarvitse olla yhteydessä,olen parisuhteessa,rakastan avovaimoani........? :ashamed:
mua ärsyttää kun kaiken maailman liisat,pirkot,ullat ja maijat tekstailee ja soittelee sille säännöllisen epäsäännöllisesti ja mies ei oo kenellekään kertonu elävänsä mun kanssa parisuhteessa.
mä en tykkää siitä että ne ottaa yhteyttä ja olen sen miehelle sanonut.
mua ärsyttää :ashamed:
mua ärsyttää kun kaiken maailman liisat,pirkot,ullat ja maijat tekstailee ja soittelee sille säännöllisen epäsäännöllisesti ja mies ei oo kenellekään kertonu elävänsä mun kanssa parisuhteessa.
mä en tykkää siitä että ne ottaa yhteyttä ja olen sen miehelle sanonut.
mua ärsyttää :ashamed: