P
Pömppiäisen äiti
Vieras
Olen saanutkin sinne jo pari kutsua sähköpostiin, mutta en oikein ymmärtänyt niistä mitään. Tarttis varmaan perehtyä. Mitä tartten kirjautumiseen? Pääseekö muitten kuvia ja tietoja sitten katsomaan? Vai pääseekö niitä katsomaan jo nyt, vaikka en ole rekisteröitynyt? Ja ennen kaikkea, kuka näkee minun pärstäni??? :$