Mikä on facebook?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heh:)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

heh:)

Vieras
Okei, tiiän mikä se on, sainpas huomionne:) MUTTA, mulla on siitä kysymys...
pystyykö joku ulkopuolinen katsomaan teidän facebook kuvia tai kirjoittamaan teille? ajattelin että voisin liittyä siihen mutta jos se on sellanen että kuka vaan voi kirjoittaa sulle sinne jne...niin en kyllä liity! eli miten on?

ainoastaan yv:tä pystyy kukatahansa sulle laittamaan, mutta esim. jos joku alkaa häiriköksi sen saa kokonaan blockattua pois...
Jos laitat kaikki yksityisyys asetukset kuntoon iin susta ei näy muille muuta kuin profiilikuva (siis 1 kuva) ja nimi

eli siis joku tyyppi voi pyytää minua kaveriksi sielä? niin eikös se samalla voi kirjoittaa mulle jotaki vai pitääkö se eka hyväksyä kaveriksi ennen ku se joku voi kirjottaa sulle mitään? ku täsä on semmonen homma että en nimittäin halua että jotkut eksät esim kirjottelis...siksi kysyn.

MUTTA... kaikki jotka hyvksyt sinne kavereiksi näkee sun ja muiden jutut, plus sen kenen kaveri oot, joten kannattaa harkita ketä hyväksyy kavereikseen.. Ja sit tulee heti se ongeoma, että esim. sukulaiset haluaa sun kaveriks ja sä et välttämättä halua niiden tietävän, esim. mitä sun kaverit/ naapurit yms. kirjottelee sulle.. Ja jos et hyväksy sukulaisia kaveriks fb:hen niin ne vetää herneen nekkuun..

Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
ainoastaan yv:tä pystyy kukatahansa sulle laittamaan, mutta esim. jos joku alkaa häiriköksi sen saa kokonaan blockattua pois...
Jos laitat kaikki yksityisyys asetukset kuntoon iin susta ei näy muille muuta kuin profiilikuva (siis 1 kuva) ja nimi

No ei pysty lähettämään yv:täkään kuka tahansa, jos sen estää! Siellä voi valita, että voiko yv:tä lähettää kuka vaan kirjautunut, pelkästään kavereitten kaverit vai pelkästään kaverit...

(Mä en ole vielä yhtäkään häirikköä naamakirjassa kohdannut, joten itselleni saa kyllä lähettää yv:tä kuka vaan.)

Yhteistyössä