Mikä on facebook mobile?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kati"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
...sovellus jolla voi lukea ja käyttää Naamakirjaa missä tahansa missä on GSM-verkon alueella.

Suomeksi: Kännykkäohjelma jolla pääsee Facebookiin missä tahansa missä on "kenttää".

On saatavissa ainakin iPhonelle ja joillekin Nokian ja Samsungin uudemmille puhelimille.
 
[QUOTE="vieras";22033666]Facebookin käyttösovellus puhelimille: en ole perehtynyt asiaan niin en ole varma missä kaikissa se toimii, mutta Windows-puhelimissa ainakin.[/QUOTE]

Kesällä ostin melko basic Nokialaisen, mallia en muista mutta hintaa just päälle 100 euroa niin siitäkin tuo ominaisuus löytyy. Eli ei tarvi kovin kummoinen kapula olla.
 

Yhteistyössä