Mikä parasta hiuslakkaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virveli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

virveli

Vieras
Olen tässä nyt kokeillut jos jonkinlaista lakkapurkkia ja merkkiä eikä riittävän hyvää vaan tunnu löytyvän. Lähinnä erilaisia marketissä myytäviä lakkoja olen testaillut. Kysytään nyt täällä jos sattuisi olemaan muilla hyviä vinkkejä..

Mikä on parasta käyttämääsi hiuslakkaa ja onko jotain tiettyä paikkaa mistä sitä saa hankittua edullisesti?

Minulla on S-marketista ostettua Tresemme-hiuslakkaa, valkoinen pullo, erittäin voimakas kiinnitys. Toimii oikein hyvin, eikä haise ihan kamalalle. Oli vähän kalliimpi kuin perus-markettipullot.

Parhain on (minun hiuksilleni) kuitenkin hajusteeton Kc professionalin Quatro-hiuslakka. Sitä saa kampaamoista.

Mun ehdoton suosikki on se Osiksen vahvin lakka. Ei ole sen voittanutta vaikka mitä olen kokeillut. Osis+ Session Finish 3. Lähi prismassa maksaa 16,90 € se pienempi (300 ml), kampaamoissa ehkä vielä vähän enemmän. Netistä tosin nykyään tilaan ku sieltä saan puolet halvemmalla.

Kiitti vastauksista! Siinähän on jo pari hyvää kokeiltavaksi =)

Phoebsi: Paljon tuo KC Quatro maksaa suurinpiirtein?
Timotei: Mistä oot tilannu? Paljon postimaksut?

Olen tilannut täältä:
https://platima.com/kauneus-ja-terveys/kampaamotuotteet/osis/ossession300.html

Postimaksuja en ole kertaakaan maksanut. Muistaakseni ilmainen toimitus jos tilaa yli 30 eurolla tjsp. Yleensä tilaan muutaman pullon lakkaa ja miehelle hiusvahat samalla =)

[QUOTE="Timotei";29104171]Mun ehdoton suosikki on se Osiksen vahvin lakka. Ei ole sen voittanutta vaikka mitä olen kokeillut. Osis+ Session Finish 3. Lähi prismassa maksaa 16,90 € se pienempi (300 ml), kampaamoissa ehkä vielä vähän enemmän. Netistä tosin nykyään tilaan ku sieltä saan puolet halvemmalla.[/QUOTE]

Myös mun suosikki :)

[QUOTE="Timotei";29104171]Mun ehdoton suosikki on se Osiksen vahvin lakka. Ei ole sen voittanutta vaikka mitä olen kokeillut. Osis+ Session Finish 3. Lähi prismassa maksaa 16,90 € se pienempi (300 ml), kampaamoissa ehkä vielä vähän enemmän. Netistä tosin nykyään tilaan ku sieltä saan puolet halvemmalla.[/QUOTE]

Mun suosikki kans! Ja näköjään on Emotionissa nyt tarjouksessa tuo isompi pullo 16,75.

[QUOTE="vieras";29104332]Tigin Masterpiece. En oo parempaa vielä löytänyt.[/QUOTE]

tätä olin tulossa itsekin liputtamaan. mulla ei noi marketin aineet pidä mitään mutta toi tigin on ihan parasta mihin olen törmännyt

Minkähintaisia tuotteita Tigin Masterpiece ja Sebastianin Re-shaper? Mistä saisi edullisesti?

Tigin tuotteet kannattaa tilata englannista. Lookfantastic ja feelunique on ainakin ok kauppoja. Meille tilataan kaikki hiustuotteet ja iso osa kosmetiikasta juuri näistä. On muitakin hyviä nettikauppoja kyllä, mutta itsellä näistä kokemusta. Saat Tigin tuotteet sieltä noin puolta halvemmalla kuin Suomesta, riippuu tietysti vähän tuotteesta. Näillä liikkeillä on myös runsaasti alekampanjoja, joista saat tietoa sähköpostiisi kerran tilattuasi. Niin ja postikulut ei päätä huimaa!

Tää Masterpiece on sellainen turkoosi pullo, mikä on ihan hyvää. Toinen hyvä on hopean värinen Hard Head, mikä on myös hyvää.

Osis+ tietty myös hyvää, mutta kannattaa ostaa mahdollisimman iso pullo ja tarjouksesta. Normaalihinta on Suomessa aika suolainen. :) Osis+ on hyvin jämäkkää lakkaa eli pitää kyllä ne 1 ja 2 numeroisetkin. Kolmonen on jo aika tymäkkää tavaraa. Riippuu tietysti mihin käyttöön tarvitset. :)

Tein pientä hintavertailua tässä ketjussa mainittujen suosituimpien lakkojen ja edullisten ostopaikkojen osalta.

lookfantastic.com
Osis Session Finish 3, 300 ml - 11,90 €
Osis Session Finish 3, 500 ml - ei löytynyt
Tigi Masterpiece 340 ml - ei löytynyt

platima.com
Osis Session Finish 3, 300 ml - 9,90 €
Osis Session Finish 3, 500 ml - 11,90 €
Tigi Masterpiece 340 ml - 13,90 €

feelunique.com
Osis Session Finish 3, 300 ml - 10,44 €
Osis Session Finish 3, 500 ml - 12,44 €
Tigi Masterpiece 340 ml - 14,94 €

Kaikissa kaupoissa käsittääkseni postikulut ilmaiset Suomeen. Mut joo, kiitti paljon kaikille vinkeistä!
Tosi paljon edullisemmin saa noitakin "kampaamotuotteita" kuin mitä aluksi ajattelin.
Eiköhän näistä se lempilakka jo löydy kun kokeilen sekä Tigiä että Osista molempia :)

Osis+ Session Finish 3 on ollut useamman vuoden ehdoton suoksikki (minulla pitkät ja lasimaiset hiukset). Ilahduin kovasti kun tuotetta löytyi yhtäkkiä (noin vuosi sitten)mm Tokmannin valikoimista ja puolet halvemmalla hinnalla. Harmikseni viime syksynä (2013) huomasin että koostumus onkin muuttunut, ainakin Tokmannilla myytävissä. Nyt tuote on "kuivaa" eikä enää pidä. Harjatessa hilseilee eikä enää anna kiiltoa.

Todella harmillista! Onko vinkkejä mistä löytyisi uusi hyvä hieuslakka joka on "kostea, pitävä ja kiiltoa antava"?

Yhteistyössä