Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Kaikki on hänessä kivasti. :heart:
SÄ oot kiva![]()
apua.![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Kaikki on hänessä kivasti. :heart:
SÄ oot kiva![]()
apua.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Kaikki on hänessä kivasti. :heart:
SÄ oot kiva![]()
apua.![]()
Älä nyt pelästy. Mun mielestä sä oot ihan kiva, tai sun kirjoitustapa, mitä nyt oon jonkun verran sun kirjoituksia täällä lukenut![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Kaikki on hänessä kivasti. :heart:
SÄ oot kiva![]()
apua.![]()
Älä nyt pelästy. Mun mielestä sä oot ihan kiva, tai sun kirjoitustapa, mitä nyt oon jonkun verran sun kirjoituksia täällä lukenut![]()
Okei, älä sit pety ku joku päivä en ookkaan kiva. :xmas: Mut kiitti.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Kaikki on hänessä kivasti. :heart:
SÄ oot kiva![]()
apua.![]()
Älä nyt pelästy. Mun mielestä sä oot ihan kiva, tai sun kirjoitustapa, mitä nyt oon jonkun verran sun kirjoituksia täällä lukenut![]()
Okei, älä sit pety ku joku päivä en ookkaan kiva. :xmas: Mut kiitti.![]()