Vitun Urpo
Näin on, valitettavasti. Sääliä täytyy.Alkuperäinen kirjoittaja Oi voi...:Eli täälläkin näyt kehuvan samoja asioita!
Näin on, valitettavasti. Sääliä täytyy.Alkuperäinen kirjoittaja Oi voi...:Eli täälläkin näyt kehuvan samoja asioita!
Mitähän tarkoitat mitä asioita ja samoja kuin missä muualla? Nimimerkkisi kyllä kertoo jo kaiken asiallisuudestasi.Alkuperäinen kirjoittaja Oi voi...:Eli täälläkin näyt kehuvan samoja asioita!
No säälitään sitten sinua, kun sitä niin tarvitset.Alkuperäinen kirjoittaja Vitun Urpo:Näin on, valitettavasti. Sääliä täytyy.Alkuperäinen kirjoittaja Oi voi...:Eli täälläkin näyt kehuvan samoja asioita!
Itseään täytyy esillä pitää perseestä palkeenkielisillä kuluneilla nahkahousuilla, hah hah. Muuta ei elämässä ole kuin nahkahousut. Säälittävää ja naurettavaa.Alkuperäinen kirjoittaja Ghana:No säälitään sitten sinua, kun sitä niin tarvitset.Alkuperäinen kirjoittaja Vitun Urpo:Näin on, valitettavasti. Sääliä täytyy.Alkuperäinen kirjoittaja Oi voi...:Eli täälläkin näyt kehuvan samoja asioita!
Nahkahousut ovat out, minihame on in.Alkuperäinen kirjoittaja Ellien moderaattori:Palataanpas aiheeseen. Seuraavat aiheettomat viestit moderoidaan riitojen välttämiseksi.
Alkaa housun etumus pullistua kyseisestä asukokonaisuudesta.Parempaa ei ole.Alkuperäinen kirjoittaja seksisti:Naisen rintsikat,puolikupposet,nännit näkyy,tuo todella seksikkäästi naisen rinnat esille.Pikkarit,haara avoin,pimppi nätisti posliinina,korkokengät.Kyllä tällaisella passaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jäykkänä:Nahkahousut eivät koskaan mene pois muodista.
Väittää olevansa joku musta jostain viidakosta.Alkuperäinen kirjoittaja m33:Joka paikas kehuu ja kommentoi omista nahkahousuista. Ei hyvänen aika.
Suosittelisin että painusit itse inne viidakkoosi. Täällä ei rasisteja tarvita.Alkuperäinen kirjoittaja Vitun Urpo:Väittää olevansa joku musta jostain viidakosta.Alkuperäinen kirjoittaja m33:Joka paikas kehuu ja kommentoi omista nahkahousuista. Ei hyvänen aika.
Sinulle suosittelisin luktaitoa. Ystäväni saa kommentoida ihan missä tahansa, mutta kun eihän hän edes ole niin tehnyt. Rekkaamttaoman nimimerkin takaa ei kannata täällä huudella.Alkuperäinen kirjoittaja m33:Joka paikas kehuu ja kommentoi omista nahkahousuista. Ei hyvänen aika.
Musta ei ole rasistinen ilmaus, jos et satu tietämään.Alkuperäinen kirjoittaja Pepitta:Suosittelisin että painusit itse inne viidakkoosi. Täällä ei rasisteja tarvita.Alkuperäinen kirjoittaja Vitun Urpo:Väittää olevansa joku musta jostain viidakosta.Alkuperäinen kirjoittaja m33:Joka paikas kehuu ja kommentoi omista nahkahousuista. Ei hyvänen aika.
Mun tekisi vain niin kovasti pukeutua mustaan nahkaan ja nähdä Ghana alasti, edes kerran kun en ole nähnyt ikinä tummaa naista...Alkuperäinen kirjoittaja Vitun Urpo:Musta ei ole rasistinen ilmaus, jos et satu tietämään.Alkuperäinen kirjoittaja Pepitta:Suosittelisin että painusit itse inne viidakkoosi. Täällä ei rasisteja tarvita.Alkuperäinen kirjoittaja Vitun Urpo:Väittää olevansa joku musta jostain viidakosta.Alkuperäinen kirjoittaja m33:Joka paikas kehuu ja kommentoi omista nahkahousuista. Ei hyvänen aika.
Alkuperäinen kirjoittaja m33:[viesti moderoitu]
Näytä ihan kaikki ketjut missä olen kehunut... Olipas todella naurettava provoAlkuperäinen kirjoittaja m33:Joka paikas kehuu ja kommentoi omista nahkahousuista. Ei hyvänen aika.