Luulin olevani ainoa kummajainen.Alkuperäinen kirjoittaja Mies32:Minun vastaus tähän kysymykseen on varmaan vähän harvinaisempi. Minua kiihottaa ns.kirjastotätimäisesti pukeutunut nainen. Hame tai suorat housut yhdistettynä paitapuseroon ja neuletakkiin saavat minut kuumaksi. Vielä jos hiukset on letillä ja naisella silmälasit, niin vaikutelma on täydellinen.
Onko Pepitalla punaisia nahka saappaita - hameita ja käsineitä ?Alkuperäinen kirjoittaja Pepitta:Itse tykkään käyttää Nahkahametta- ja housuja sitten tietty saappaita ja nhakakäsineitä...
Suorat housut, kauluspaita ja kravaatti nuoren hyväkroppaisen miehen päällä... nam.Alkuperäinen kirjoittaja miehillä?:Millaiset vaatteet miehen päällä kiihottavat ?
Alkuperäinen kirjoittaja Noora:Kiihottavista asuista ois kyse. Millanen asukokonaisuus kiihottaa naisen päällä eniten? Siis rakastelun aikana tai ainakin esileikin aikana. Rakastan kiusata miestäni seksikkäällä pukeutumisella ja näyttää kiihottuvan siitä itsekin. Onko muita kaltaisiani? Mikä asu on saanu miehesi kuumimmaksi? Meillä parhaiten toimii perus string-pitkät sukat-minihame yhdistelmä mutta myös ehkä erikoisempi kiltin tytön-look saparoineen ja polvisukkineen. Myös ""lutka""-look kiihottaa toisinaan. Korkeat korot, vahvat meikit.. Kertokaas omianne.
Kumpparit naisilla, mieluusti Kontion kumpparit. Se sytyttää.
Mua näkee töissäni, kaupungilla, baareissa, keikoilla jne... Missäs nyt ihmiset yleensä liikkuvat...Alkuperäinen kirjoittaja SINKKU MIES 34v:HUH HUH.... Misäs sitä pepittaa näkis nuis vetimis? Haluttas kyllä nähä nuin sähäkkä pimu
Nikki on milloin Pepitta milloin Ghana, mutta sama muija.Alkuperäinen kirjoittaja Pepitta:Mua näkee töissäni, kaupungilla, baareissa, keikoilla jne... Missäs nyt ihmiset yleensä liikkuvat...Alkuperäinen kirjoittaja SINKKU MIES 34v:HUH HUH.... Misäs sitä pepittaa näkis nuis vetimis? Haluttas kyllä nähä nuin sähäkkä pimu
Enpä ole vielä tähän ikään (+50 vuotta) rakastellut kenenkään kanssa, mutta naisten käyttämistä kumppareista pidän ja niiden pohjilla runkkailen. Kumpparit eivät mökötä. Siispä kaikille naisille kumpparit pakollisiksi joka säähän.Alkuperäinen kirjoittaja Noora:Kiihottavista asuista ois kyse. Millanen asukokonaisuus kiihottaa naisen päällä eniten? Siis rakastelun aikana tai ainakin esileikin aikana. Rakastan kiusata miestäni seksikkäällä pukeutumisella ja näyttää kiihottuvan siitä itsekin. Onko muita kaltaisiani? Mikä asu on saanu miehesi kuumimmaksi? Meillä parhaiten toimii perus string-pitkät sukat-minihame yhdistelmä mutta myös ehkä erikoisempi kiltin tytön-look saparoineen ja polvisukkineen. Myös ""lutka""-look kiihottaa toisinaan. Korkeat korot, vahvat meikit.. Kertokaas omianne.
Luulet vaan... Missä todeisteesi? Itselläsi onkin tosi uskottava nikki...Alkuperäinen kirjoittaja h6k9ln3:Nikki on milloin Pepitta milloin Ghana, mutta sama muija.Alkuperäinen kirjoittaja Pepitta:Mua näkee töissäni, kaupungilla, baareissa, keikoilla jne... Missäs nyt ihmiset yleensä liikkuvat...Alkuperäinen kirjoittaja SINKKU MIES 34v:HUH HUH.... Misäs sitä pepittaa näkis nuis vetimis? Haluttas kyllä nähä nuin sähäkkä pimu