Mikä paikka kiihottaa sinua eniten miehessäsi? =)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Riia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Kaikki on hänessä kivasti. :heart:

SÄ oot kiva :)

apua. :o

Älä nyt pelästy. Mun mielestä sä oot ihan kiva, tai sun kirjoitustapa, mitä nyt oon jonkun verran sun kirjoituksia täällä lukenut :)

Okei, älä sit pety ku joku päivä en ookkaan kiva. :xmas: Mut kiitti. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Kaikki on hänessä kivasti. :heart:

SÄ oot kiva :)

apua. :o

Älä nyt pelästy. Mun mielestä sä oot ihan kiva, tai sun kirjoitustapa, mitä nyt oon jonkun verran sun kirjoituksia täällä lukenut :)

Okei, älä sit pety ku joku päivä en ookkaan kiva. :xmas: Mut kiitti. :)

sä et osaa olla muutaku kiva :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Kaikki on hänessä kivasti. :heart:

SÄ oot kiva :)

apua. :o

Älä nyt pelästy. Mun mielestä sä oot ihan kiva, tai sun kirjoitustapa, mitä nyt oon jonkun verran sun kirjoituksia täällä lukenut :)

Okei, älä sit pety ku joku päivä en ookkaan kiva. :xmas: Mut kiitti. :)

En mä oo susta aina tälleen tykännyt, mut aina vaan kivenet :D (on sana, on on!).
 

Yhteistyössä