A
automies
Vieras
Mitään muuta ei tarvitse tehdä, kuin etsiä sulakerasia tai sähkökeskus, jossa rele on, nypätä se irti ja laittaa uusi tilalle.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja automies:Ne saattaa olla nää pakkasetkin. Japaniassa kasvaa bonsaipuita ja kirsikankukkia ja lämpötila on tasaisesti yli 20 astetta. Ihmekös sitten kun auto rahdataan sieltä tänne kylmään maahan, jos autorassu kohmettuu.
Siitä releen vaihtamisesta ei oikeastaan mitään kannattaisi maksaa. Melkein kuka tahansa kolmijalkainen vaihtaa sen minuutissa.
Alkuperäinen kirjoittaja automies:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja Pikachu:Rele vialta kuuostaa. Löytyy sulakerasiasta ja sitä pystyy kuuntelemaan kuuluuko sietlä naksuminen köytön aikana.
ahaa... no mitäs jos ei kuulu? siis naksuminen?
mie olen melkosen tyhmä nuitten autojen kanssa enkä ole vielä löytäny tuosta omasta volvosta semmosta sulakerasiaa mihin mie pääsisin käsiksi iliman etten irrota rattia![]()
![]()
sori, tämähän ei siis liittyny ap:n alotukseen ollenkaan :ashamed:
Se on suurinpiirtein konepelllin avausvivun vieressä. Verhoilumuovi täytyy poistaa, että pääsee siihen käsiksi. Volvossa siis.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja Pikachu:Rele vialta kuuostaa. Löytyy sulakerasiasta ja sitä pystyy kuuntelemaan kuuluuko sietlä naksuminen köytön aikana.
mie olen melkosen tyhmä nuitten autojen kanssa enkä ole vielä löytäny tuosta omasta volvosta semmosta sulakerasiaa mihin mie pääsisin käsiksi iliman etten irrota rattia![]()
![]()
irrota rattia, miks se pitää irrottaa. eikä se ihan helposti edes lähde :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja Pikachu:Rele vialta kuuostaa. Löytyy sulakerasiasta ja sitä pystyy kuuntelemaan kuuluuko sietlä naksuminen köytön aikana.
![]()
irrota rattia, miks se pitää irrottaa. eikä se ihan helposti edes lähde :attn:
nokun en mie vaan nähny sitä sulakerasiaa siellä missä kirja näytti sen olevan niin aattelin että jos repii kaiken helevettiin siittä eestä (mukaanlukien se ratti) niin sitten se varmasti näkkyy? :saint: :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja automies:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja Pikachu:Rele vialta kuuostaa. Löytyy sulakerasiasta ja sitä pystyy kuuntelemaan kuuluuko sietlä naksuminen köytön aikana.
![]()
Se on suurinpiirtein konepelllin avausvivun vieressä. Verhoilumuovi täytyy poistaa, että pääsee siihen käsiksi. Volvossa siis.
nonne! PRKL arvasin ettei siihen ite tumpelo pääse käsiksi :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja automies:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja Pikachu:Rele vialta kuuostaa. Löytyy sulakerasiasta ja sitä pystyy kuuntelemaan kuuluuko sietlä naksuminen köytön aikana.
![]()
niitä volvoja on montaa eri mallia ja eri malleissa releet on ihan eri paikoissa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja automies:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja Pikachu:Rele vialta kuuostaa. Löytyy sulakerasiasta ja sitä pystyy kuuntelemaan kuuluuko sietlä naksuminen köytön aikana.
![]()
niitä volvoja on montaa eri mallia ja eri malleissa releet on ihan eri paikoissa![]()
no missä se tuossa miun vulvassa on? :snotty: varmaan jossain moottorin alla.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:en mä ulkoa kaikkia muista, mutta onko sun autosta nyt rele rikki ?
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja automies:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja Pikachu:Rele vialta kuuostaa. Löytyy sulakerasiasta ja sitä pystyy kuuntelemaan kuuluuko sietlä naksuminen köytön aikana.
![]()
no missä se tuossa miun vulvassa on? :snotty: varmaan jossain moottorin alla.
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:en mä ulkoa kaikkia muista, mutta onko sun autosta nyt rele rikki ?
jaa'a. ei tietoa. ku ei tiiä onko sulake vaiko rele vai onko sitten isompi sähkövikaeivät kyllä sepällä löytäneet mitään sähkövikaa ku jakohihna vaihettiin ja pyysin kattomaan sähköt.
pitkän aikaa toimi ihan moitteettomasti mutta nyt on taas ruvennu narisemaan ku vanaha ladon ovi ja sillä hetkellä ku narisee niin lakkaa toimimasta (ei vilkuta ees kojetaulussa). kun hätävilkkuja käyttääpi päällä pikasesti niin taas toimii![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:en mä ulkoa kaikkia muista, mutta onko sun autosta nyt rele rikki ?
jaa'a. ei tietoa. ku ei tiiä onko sulake vaiko rele vai onko sitten isompi sähkövikaeivät kyllä sepällä löytäneet mitään sähkövikaa ku jakohihna vaihettiin ja pyysin kattomaan sähköt.
pitkän aikaa toimi ihan moitteettomasti mutta nyt on taas ruvennu narisemaan ku vanaha ladon ovi ja sillä hetkellä ku narisee niin lakkaa toimimasta (ei vilkuta ees kojetaulussa). kun hätävilkkuja käyttääpi päällä pikasesti niin taas toimii![]()
kuvauksen perusteella rele. pää pantiksi että on![]()
uuden vaihtaminen ei konkurrssiin vie korjaamollakaan, kun et vaan merkkiliikkeeseen mene :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja automies:Iste etsisin ensin juurikin vulvasta. Sitten vaihtaisin releen. Sitten tutkisin taas vulvaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Mistäs vois seuraavaksi etsiä? Sulakerasiassa ei ollut kuin sulakkeita. Missä se rele vois olla? Kävin sellaisen jo ostamassa, ohjekirjasta en löytänyt mitään infoa
Alussa pakkasilla vilkutti muutaman kerran vain, kunnes auto oli lämmin niin alkoi taas normaalisti. Sitten se alkoi palamaan kokoajan, eli ei vilkuttanut ollenkaan ja kun auton sammutti ja laittoi takaisin käymään niin alkoi taas toimimaan normaalisti. No, nyt ne ei toimi enää ollenkaan :-( ei edes vilkahda tai pala kokoajan, että voisi itse vilkutella edes. Onko se rele mikä pitää tässä tapauksessa vaihtaa?
autosähkökorjaamo ovat erikseen, eikö?kuvauksen perusteella rele. pää pantiksi että on
uuden vaihtaminen ei konkurrssiin vie korjaamollakaan, kun et vaan merkkiliikkeeseen mene :attn:
kerroppa kuule pena 60v että mikä on japanilaista parempi vehje ? odotan innolla vastaustaNe saattaa olla nää pakkasetkin. Japaniassa kasvaa bonsaipuita ja kirsikankukkia ja lämpötila on tasaisesti yli 20 astetta. Ihmekös sitten kun auto rahdataan sieltä tänne kylmään maahan, jos autorassu kohmettuu.
Siitä releen vaihtamisesta ei oikeastaan mitään kannattaisi maksaa. Melkein kuka tahansa kolmijalkainen vaihtaa sen minuutissa.
No korjaamolle meinasin viedä releen vaihtoonkiitos kovasti, käynkin ostamassa sen releen nyt sitten ja toivon että alkaa toimimaan. Olen vain luullut, että se menee yhtäkkiä eikä näin, että kettuilee kauan ja sit ykskaks hajoaa lopullisesti