Mikä VOI OLLA auton vilkuissa vikana???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huoh

Vieras
Vilkut palaa kokoajan, rele ei tällöin toimi. Jossain vaiheessa ajoa rele voi alkaakkin toimimaan, mutta silloin valot eivät pala tai jos palavat niin vilkauttaa muutaman kerran. Hetken päästä voi taas rele mennä mykäksi ja vilkut palavat kokoajan, koskaan ne eivät toimi yhtäaikaa

Yritin heilutella johtoja, mutta sitten ei toiminut valot EIKÄ rele. Nyt sain takaisin sellaiseksi, että vilkut palaa kokoajan niin pystyy tuolla autolla edes ajamaan kun itse vilkuttelee valoja sitten vain.

mulla oli folkkarissa kans mystisiä kytkentöjä viime kesänä, kun jarrutti, paloi vilkut ja kun laitoin vilkun vasemmalle, niin oikea takavalo syttyi...

Siinä oli satanut huolellisesti toista viikkoa, että kun sieltä saatin piuhat kuiviksi ja eristettyä ,niin on toiminyt hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mulla oli folkkarissa kans mystisiä kytkentöjä viime kesänä, kun jarrutti, paloi vilkut ja kun laitoin vilkun vasemmalle, niin oikea takavalo syttyi...

Siinä oli satanut huolellisesti toista viikkoa, että kun sieltä saatin piuhat kuiviksi ja eristettyä ,niin on toiminyt hyvin.

"folkkari"... :D :D :D
ärsyttää kun ihmiset sanoo noin.. se on Volkswagen, EI Folkswagen.. :D
joten silloin se on Volkkari ^^

Auttaisikohan jos laitan lämppärin puhaltamaan sinne johtoihin?? Ihmetyttää vain, miksei ne voi koskaan toimia samaan aikaan, jos valot toimii niin kauan kuin haluan, vilkutus ei toimi ja toisinpäin

Alkuperäinen kirjoittaja reps:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

"folkkari"... :D :D :D
ärsyttää kun ihmiset sanoo noin.. se on Volkswagen, EI Folkswagen.. :D
joten silloin se on Volkkari ^^

Mut se lausutaan "folksvagen"... ;D

Alkuperäinen kirjoittaja juuh:
Oisko tosiaan pakkanen? Uusissa autoissa etenkin, kun kaikki toimii sähköllä on jos jonkilaista kremppaa pakkaskelissä.

No tuo on -1994, että ei enää niin kovin "uusi"

Mutta nytkin on nollassa lämpötila ja ei siltikään toimi... Tällä hetkellä vilkut palavat vain, rele ei vilkuta... sain tuossa kokeillessani releenkin naksuttamaan, mutta silloin ei tosiaan valot osaakkaan palaa enää kokoajan