Mikä on tuo kuuta ympäröivä "valokehä", entä tuo ISO kirkas "tähti"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Maailmanloppu ei varmaankaan tapahdu sillä tavalla, että huomaat taivaalla epäilyttävän kohteen ja se onkin valtava meteoriitti joka tipahtaa maahan. Nykyisin on sellaiset laitteet, että iso maahan törmäävä kohde havaitaan viimeistään viikkoja ennen törmäystä. Naiset monasti pelkäävät asioita, ja olisi hyvä jos heillä olisi tasainen mies jolla on heihin rauhoittava vaikutus.

[QUOTE="jakke";26022705]Maailmanloppu ei varmaankaan tapahdu sillä tavalla, että huomaat taivaalla epäilyttävän kohteen ja se onkin valtava meteoriitti joka tipahtaa maahan. Nykyisin on sellaiset laitteet, että iso maahan törmäävä kohde havaitaan viimeistään viikkoja ennen törmäystä. Naiset monasti pelkäävät asioita, ja olisi hyvä jos heillä olisi tasainen mies jolla on heihin rauhoittava vaikutus.[/QUOTE]

Mun mies lähinnä pitää mua skitsona ku joka päivä pohdin tälläsiä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26022757:
Kiikuin äsken ikkunasta ulos etsimään Venusta tai mitään kuun rinnalla loistavaa kirkasta, mutta en löytänyt. :(

Kuu sen sijaan on mahtava, ja aika voimalla valaisee järven jään. Saa nähdä saanko nukuttua tänään.

Se ei loistakkaan nyt kuun rinnalla vaan aika kaukana kuusta :)

[QUOTE="jakke";26022674]No se oli vitsi, mutta yleisesti ottaen naiset eivät ole niin kiinostuneita tieteestä ja esim. avaruudesta ja taivaankappaleista kuin miehet. Onhan teitä ajatteleviakin.[/QUOTE]

:s mä olen ollut pienestä asti kiinnostunut avaruudesta ja luonnon ilmiöistä..

Uusimmat

Yhteistyössä