Mikä on suurin ikäero mitä tiedät parisuhteessa niin, että nainen on miestä vanhempi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierra
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierra

Vieras
Siinäpä se kysymys olikin.
Mä tiedän 6v.
Uskotko, että suurellakin ikäerolla oleva pari voi olla onnellinen? Entä mitä mieltä olet jos näät parin jossa mies on vaikkapa 10 vuotta nuorempi naista?

tunnen parin, jossa nainen 15 vuotta vanhempi. mies 25v ja nainen siis 40v. onnellisia ovat olleet ainakin nämä pari ekaa yhdessäolo vuotta.
eihän sitä tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan, jos esim. mies haluaakin myöhemmin saada lapsia... miehelle on kyllä tiedossa, että nainen ei voi (eikä enää halua) saada lapsia.

Mitä mieltä ihmiset ovat tuollaisista suhteista? Entä miten itse suhtaudut/ajattelet parista joilla ikäeroa on noin päin ja suht paljon esim. 10v?
Kiitoksia vastauksistanne. :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mitä mieltä ihmiset ovat tuollaisista suhteista? Entä miten itse suhtaudut/ajattelet parista joilla ikäeroa on noin päin ja suht paljon esim. 10v?

Miksi siitä pitäis olla mitään mieltä? Jos molemmat on täysi-ikäisiä ja täysipäisiä, niin mitä väliä ikäerolla on? Mitenkään päin.

mikäs nuori orhi sulla on kierroksessa? ;)

No onhan se hassua kun kaverin avovaimo on vanhempi kuin mun äiti. Mut ihan hyvin me tullaan juttuun kun kahvitellaan. Sen naisen lapset on samaa ikäluokkaa kuin mun kaveri, ne ei kyllä oo vielä ihan lämmenny suhteelle(asuneet yhdessä vähän päälle puoli vuotta)

Alkuperäinen kirjoittaja jaahas:

:D Heh, arvasin, että joku vetää tän tähän tai arvaa miks mä kyselen.
Sellanen 10 vuotta nuorempi. ;) Mä oon 31 ja mies 21. Mutta voisko siitä tulla mitään muuta ku puheita pitkin kyliä.

Alkuperäinen kirjoittaja jaahas:

:D Heh, arvasin, että joku vetää tän tähän tai arvaa miks mä kyselen.
Sellanen 10 vuotta nuorempi. ;) Mä oon 31 ja mies 21. Mutta voisko siitä tulla mitään muuta ku puheita pitkin kyliä.

Tapasimme kun olin itse 34 j amies 24v. Todella hyvin alkoi eikä loppua näy. Muiden puheista ei kannata välittää!

Meillä ikäeroa 6 v. ja yhdessä ollaan oltu onnelliset 9 vuotta. Kai niitä puheita on ainakin alkuun lennelly mutta kun ei saaneet vastakaikua niin pakkohan niidenkin oli vaan tottua:)

Kiva kuulla positiivisia kokemuksia. :)
Olen törmännyt näitten vuosien aikana jos jonkinmoisiin miehiin, mutta ikinä en ole noin kypsään ja "aikuiseen" mieheen. Monet 3-kymppisetkin ovat olleet paljon lapsellisempia kuin tuo.