Mikä on sopiva suruaika eron jälkeen? parisuhdestatus pois fb:stä jne jne...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pöh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pöh"

Vieras
Olen juuri eronnut. Henkistä eroa tein kauemman. Mieskin on ollut eron kannalla jo kauan ja suhteessa niin pahoja ongelmia ettei kannata enää...

Tän viimeisen viikon mikä yhdes oltiin niin mies hoki vain että on kuin uudelleen rakastunut minuun ja tahtoisi korjata kaiken.
Minä olen tuota odottanut jo useita vuosia. Nyt se sitten tapahtui kun sain uuden kämpän johon muutan lasten kanssa.... Mitä sekin tarkoittaa..

Kuitenkin, mies ei aio kuulemma poistaa fb:stä parisuhdestatusta eikä kertoa tästä kellekkään. Itse olisin valmis jo "eilen" poistamaan tämän tiedon.

Olisin myös valmis deittailemaan, en siis seurustelumielessä vaan lähinnä muuten vain, kartoittaa tilannetta. Mutta mikä olisi sopiva "suruaika" nyt kun ex-mies on sitä mieltä että otetaankin vain asumusero ja puolenvuoden päästä palataan yhteen ja mennään parisuhdeterapiaan jne jne jne... Mua ahdistaa sen käytös!!

Nyt ei ollut kyse suhteesta lapsiin vaan ihan aikuisten keskinäisestä ero-ongelmasta. LAsten kanssa puidaan eri asiat. varmaan tekstin luettua huomasit mistä on kyse.

Jos facebook on noin merkittävä asia teidän kummankaan elämässä niin suosittelen ihan oikean elämän hankkimista lämpimästi molemmille.

Tunnen suurta myötähäpeää aikuisten ihmisten puolesta joille facebook on noin tärkeä asia. Kertoo yleensä tosin henkilöstä paljon.

Voi jumalan tähre te ootte kans tyhmiä ja lukutaidottomia. Toi fb on vain YKSI osa-alue tämän eron todentamisessa!!! Miksi te vedätte fb:n tähän tärkeimmäksi????

Kysymys koski ihan myös deittailua yms.

Kuulostaa siltä, että mies onnyt vasta tajunnut, mitä erokäytännössä merkitsee, ja tullut siksi katumapäälle. Sun pitää nyt joko pitää oma pääsi, eli erota, kun kerran siltä tuntuu, tai sitten aidosti annat teille vielä mahdollisuuden. Mutta kuulostaa siltä, että tiedät jo, mitä haluat.

Jos olet päätöksesi tehnyt ja siitä varma, niin olisi reilua sanoa se suoraan miehellle ja pistää kaikin puolin täytäntöön.