Mikä on sellainen "leikkiväline" joita on esim. kouluissakin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mikäköhän..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mikäköhän..

Vieras
Mikäköhän on nimeltään sellainen valtavan kokoinen liina, pressu, lakana tms. jonka ympärillä on ihmisiä pitämässä siitä liinasta kiinni, ja yksi ihminen vastaavasti siellä liinan sisällä keskellä? Yleensä liinaa heilutetaan niin, että se ihminen pomppii siellä keskellä? Muistaakseni liinassa oli paljon erivärejä.
Ymmärtääköhän kukaan :D Ja miten muuten sen kanssa voi leikkiä?

Leikkivarjoa tosiaan varmaan tarkoitat. En ole koskaan nähnyt, että ketään siellä keskellä pomputeltaisiin. Uskoisin, ettei ole tarpeeksi kestävää kangasta. Esim. kissaa ja hiirtä on leikitty leikki varjolla, samoin paikanvaihtoleikkejä niin, että esim. vihreästä reunasta kiinni pitävät juoksevat yhtäaikaa varjon alta ja vaihtavat paikkaa... Ohjeita leikkivarjolle löytyy vaikka kuinka paljon :)

Siellä on yleensä ihmisen mentävä reikä keskellä... Eli missä lapsi pystyy seistä. Kerran yksi lapsi hyppäsi ennalta-arvaamatta kankaan päälle, muiden heiluttaessa sitä. Kyllä lapsi tosiaan mätkähti kankaan kanssa lattialle ja kipeää tuli.

[QUOTE="sisi";27154318]Oliskohan mahdollista että noita varjoja on erilaisia - ihmisen pomputtelun kestäviä ja ei kestäviä?? :O[/QUOTE]

Niissä varjoissa, mitä olen nähnyt, hypitään siellä alla!. Ei kankaan päällä.

[QUOTE="vieras";27154328]Niissä varjoissa, mitä olen nähnyt, hypitään siellä alla!. Ei kankaan päällä.[/QUOTE]

mä olen käyttänyt kahdenlaisia. Ennenvanhaan oli sellaisia, missä pomputettiin lapsia. HUIIII ilman pelkoa että jotain Sattuu!!