Mikä on paras asuntovaunu merkki? Mitä EI kannata ostaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiinnostunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No Kafia ei ikinä ikinä kannata ostaa!

Kabe on tosi laadukas ja hyvä merkki, esim.vm-95 ylöspäin siinä on koko runko muovia, ei voi siis lahota toisin kuin muut merkit.

Sen verran mitä itse niistä tiedän ja kokemusta; Solikat on tietysti hyviä ja talvellakin lämpimiä. Kabet myös laadukkaita kuten joku jo mainitsi.

Hobbyt ovat todella makeita sisältä, mutta talvivaunuiksi niistä ei ole. Oikeita energiasyöppöjä.

Juu Kafeihin ei kannata sekaantua, ihan kökköjä kaikki.
Hobbyt ja LMC:t on tosi fiksuja sisätiloiltaan, mutta ahtaita!! Kun ostovaiheessa vertailtiin ( tarvittiin tosi tilava vaunu kun reissussa on aina mukana 2muksua ja iso koira), ja harkittiin LMC:tä ja Hobbya, niin ne jäi heti kättelyssä kun nähtiin ettei niissä ole tarpeeksi tilaa.
Päädyttiin sitte vanhaan Kabeen, ja ollaan tosi tyytyväisiä. Vanhahan tuo on kuin mikä, mutta tosi käytännöllinen ja iso vaunu. Seuraava vaunu tulee myös ehdottomasti olemaan Kabe, tosin paljon uudempi kuin tuo nykyinen :D

Mua alko ahdistaa ku mies kerto unelmastaan hankkia tai vuokrata asuntovaunu. Tuli mielikuva ällöttävästä, homeen hajuisesta pinttyneestä kotterosta.

laittaisin tärkeäksi ominaisuudeksi merkistä riippumatta, että siinä ei ole hometta.

Kafi on luksusvaunu, asuntovaunujen mersu. Nykypäivän Soliferit ovat tekniikaltaan ja arkkitehtuuriltaan sitä mitä Kafi about 20 vuotta sitten. Kafin korityön laatu tosin ei paras mahdollinen tietyissä vuosimalleissa, mihin aiemmat mustamaalaajat viittasivat. Etsi hyvin pidetty yksilö, no tämähän pätee kaikkeen käytettyyn tavaraan.

[QUOTE="vieras";26485227]Samaa mieltä, Tabbert on hyvä, ellei pappaimago vaivaa.[/QUOTE]

Lisään vielä: pappaimago ei liene se suurin este, vaunuilu jo sinänsä on sen verran pappahommaa, ettei se vaunun merkki ole enää oleellista :)

Ostakaa FEND elkääkä kyselkö tyhmiä. Ehdottamasti paras. Kabe ok, mutta voihan sitä olla perunakellarissakin ilman ikkunoita, Kabessa tulitikkuaskin kokoiset ikkunat jotta lämpö saataisiin pysymään hyvänä. Että sellaista.

Ostakaa FEND elkääkä kyselkö tyhmiä. Ehdottamasti paras. Kabe ok, mutta voihan sitä olla perunakellarissakin ilman ikkunoita, Kabessa tulitikkuaskin kokoiset ikkunat jotta lämpö saataisiin pysymään hyvänä. Että sellaista.

Fend ja hobby on kyllä samoja vaunuja..

Me päädyttiin hobbyyn, koska hinta laatu suhde on hyvä, eikä tää mikään energiasyöppö ole.

Kyllä itselläkin on vaan jääny mielikuvaa, että Kabe on vaunujen aatelia. Hobby on kanssa laadukas, hieman huonommilla varusteilla. Solikan vaunut uudemmat ihan hyviä, kun vaan katsoo ettei ole priimuuksen pannu! Kokonaisuudessaan Hobbyn vaunun hinta laatu on mallillaan.

Mulla on Poksi ja olen tyytyväinen, sitä vetää pikkuautollakin ja bensankulutus ei kasva mitenkään älyttömästi. Tietysti jos haluaa ison, niin ei ole oikea.

Yhteistyössä