Mikä on pahin rangaistus miehelle naiselta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Revenge
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ohhoh, onpas tullut aikamoisia kommentteja. Ehkä täytyy jättää kostoideat kokonaan ja jatkaa omaa pientä elämää eteenpäin. Eihän sille voi mitään jos oma persoona ei miellytä toista tai että muut ovat ihanampia kuin itse on. Sellaista se joillakin on, että jää aina kakkoseksi.
Olen nyt ajatellut olla ihan oma itseni, yhtä ystävällinen kuin muillekin. Täytyy sitten vaan purra hammasta kun toista huomioidaan paljon enemmän kuin minua. Minä vaan en ole niin ihana.

:O En anna mitään neuvoja. Mutta ihmettelen suuresti, että miksi mennä kostamaan?! Eihän teijän välillä periaatteessa tapahtunu yhtään mitään. Sä vähän ihastuit ja siin se, ehkä mies tajus vetäytyä ajoissa, koska huomas, että ei tunne samoin sua kohtaan. Sai sut ihastumaan itseensä?? Ootkohan käsittäny jotain väärin? Jonkun leikkimielisen vitsailun, ystävällisen hipasun, pienen flirtin jne. oot varmasti käsittäny väärin ja kuvitellu, että mieskin olis ollu ihastunu suhun. Ei kannata lähtee leikkiin mukaan jos ei kestä seurauksia ja tiedä, että voi käydä justiinkin noin.

En käsitä, miten muka aikuinen voi ihastua tolleen typerästi, kanamaisesti ja teinimäisesti jos joku vähän heittää flirtimpää läppää yms. Ollaan tyyliin heti antamassa haaroväli märkänä jokaiselle vastaantulijalle ja kun kaikki ei mene oman mielen mukaan niin, sitten kostetaan.

Yhteistyössä