Mikä on pahin rangaistus miehelle naiselta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Revenge
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Näitä ketjuja kun lukee, niin ei ihmetytä yhtään miksi prostituutio ja thaihieromot rehottavat, joka toisella miehellä on salasuhde tai syrjähyppyjä ja Tinderissä haetaan seuraa yötä päivää. Palstalla jaetaan päivittäin vinkkejä miesten alistamiseen, rankaisemiseen ja "näpäyttelyyn".

Hyi saatana. Ei käy kateeksi niitä miehiä jotka ovat näiden keittiöhirviöiden kanssa loukkuun jääneet. Panisin itsekin muita minkä ehtisin jos kotona minua kohdeltaisiin palstamammojen opeilla.

Mitä enemmän kostat, sitä enemmän hän voi olla varma,että luojan kiitoa ei sekaantunut tuohon,naiseen! Ihan pimeitä tuollaiset suuttumiset, kostot yms. Jos asia on tärkeä, kannattaa sanoa,suoraan.muuten vaan keskityt omaan,elämäösi ja yrität. Siihen rakentaa jotain,positiivista. Sä olit itse vähän hölmö, jos luulit viattoman flirttailun,tarkoottavan jotain ihastumista.

Mitä enemmän kostat, sitä enemmän hän voi olla varma,että luojan kiitoa ei sekaantunut tuohon,naiseen! Ihan pimeitä tuollaiset suuttumiset, kostot yms. Jos asia on tärkeä, kannattaa sanoa,suoraan.muuten vaan keskityt omaan,elämäösi ja yrität. Siihen rakentaa jotain,positiivista. Sä olit itse vähän hölmö, jos luulit viattoman flirttailun,tarkoottavan jotain ihastumista.

No mutta on se niin väärin, että meitä tavallisen näköisiä naisia pidetään siinä vieressä niinkuin hollilla ja aina ne kaunottaret kerää potin. Pitäisi varmaan tehdä lakialoite, joka kieltäisi rumilta lisääntymisen niin kaikki syntyvät olisivat kauniita. Minkä ihminen sille voi jos on ruma, romuluinen ja tylsä ulkonäöltään, vaikka kuinka yrittäisi. Kaunottaret ovat ihania eikä heidän tarvitse mitään tehdä asian eteen. Juu, ehkä on ihan pimeetä, mutta jos vaan harmittaa niin saakutisti niin ei sille voi mitään. Se vaan on niin, että kauniit ihmiset hallitsevat tätä maailmaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;30419697:
Mies tajusi ettet sinä olekaan mikään unelmien tyttö ja se on nyt sen miehen vika?

No miksi edes aloitti mitään. Olisi vaan odottanut näitä ihanuuksia, eikä olisi edes koskaan aloittanut minun kanssani mitään peliä. Olisi ollut helpompi ymmärtää alunperinkin, että ei oikeasti ole mitään. Miehillä(kin) on vastuu tekemisistään.

No miksi edes aloitti mitään. Olisi vaan odottanut näitä ihanuuksia, eikä olisi edes koskaan aloittanut minun kanssani mitään peliä. Olisi ollut helpompi ymmärtää alunperinkin, että ei oikeasti ole mitään. Miehillä(kin) on vastuu tekemisistään.
Siksi aloitti kun luuli sinun olevan mukava tyttö, mutta sitten totuus selvisi. Huomasi sinun olevan kostonhimoinen ja katkera akka

• Tykkää
Reactions: Incommunicado
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;30419751:
Siksi aloitti kun luuli sinun olevan mukava tyttö, mutta sitten totuus selvisi. Huomasi sinun olevan kostonhimoinen ja katkera akka

Niin, että minun pitäisi olla se iloinen mukava ajanvietetyttö, jonka kanssa hauskuutellaan ja odotellaan sitä parempaa tulevaksi. Story of my life. Ei ole ihmekään, että olen katkeroitunut. Paremman näköiset, ihanammat tai parempi-itsetuntoiset keräävät aina potin. Minä jään aina rannalle ruikuttamaan. yritän näyttää siltä, että ei tuntuisi miltään, mutta kun se loukkaa niin suuresti, että olen vain B-luokan viihdyke. Mukava ja hauska, mutta en koskaan sitten se paras vaihtoehto.

Niin, että minun pitäisi olla se iloinen mukava ajanvietetyttö, jonka kanssa hauskuutellaan ja odotellaan sitä parempaa tulevaksi. Story of my life. Ei ole ihmekään, että olen katkeroitunut. Paremman näköiset, ihanammat tai parempi-itsetuntoiset keräävät aina potin. Minä jään aina rannalle ruikuttamaan. yritän näyttää siltä, että ei tuntuisi miltään, mutta kun se loukkaa niin suuresti, että olen vain B-luokan viihdyke. Mukava ja hauska, mutta en koskaan sitten se paras vaihtoehto.

Ja tässäkin tapauksessa mies sen valinnan teki, että rupesi flirttailemaan toisen kanssa. Hän varmaan ajatteli, että minun heivaamiseni ei tunnu minussa miltään, koska en ole superhyvännäköinen ja ihana, niin ei minun tunteillani edes ole väliä. Ylireagoin, kyllä, mutta tämä on niin tuttu tunne minulle.

Ja tässäkin tapauksessa mies sen valinnan teki, että rupesi flirttailemaan toisen kanssa. Hän varmaan ajatteli, että minun heivaamiseni ei tunnu minussa miltään, koska en ole superhyvännäköinen ja ihana, niin ei minun tunteillani edes ole väliä. Ylireagoin, kyllä, mutta tämä on niin tuttu tunne minulle.

Mikä ihmeen heivaaminen? Onko hän tuomittu kanssasi yhteen lopppuelämäkseen kun flirttaili sulle? Ja nyt suunnittelet pahinta mahdollista kostoa.... kai tajuat ettet luonteesi takia olekaan mikään saalis

No, kyseessä voi tietenkin olla viaton mielenmuutos, mutta on myös täysin mahdollista, että mies flirttaili suunnitelmallisesti aloittajan kanssa tehdäkseen sen toisen tytön mustasukkaiseksi, ja on nyt sen kimpussa, kun on saanut sen huomion herätettyä.

Kosto on ihan paikallaan, kun sillä on tarkoitus palauttaa oma itsekunnioitus ja se on sopivassa suhteessa tapahtuneeseen... Saahan sitä nyt kylmäksi ja veemäiseksi ruveta, ei se mies mikään vauva ole.

Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;30419844:
Mikä ihmeen heivaaminen? Onko hän tuomittu kanssasi yhteen lopppuelämäkseen kun flirttaili sulle? Ja nyt suunnittelet pahinta mahdollista kostoa.... kai tajuat ettet luonteesi takia olekaan mikään saalis

Juurikin näin. Luonteeni on sieltä jostain. Tällä ulkonäöllä varustetun naisen tulisi olla iloinen, ystävällinen, mukava, empaattinen, luotettava (MINÄ OLEN NÄITÄ KAIKKIA) ja yrittää parhaansa ulkonäön/liikunnan suhteen (eli kaikki mahdollinen mitä nyt suinkaan pystyy tekemään itselleen). MUTTA tämän naisen pitäisi olla vaatimaton, hyväksyä se, että miehille ei ole yhtään mitään, vain se seinäruusu tai kaveri. Eli mitään naisellisuuden osoituksia ei tälle naiselle tule niin pitäisi olla kuin mikäkin androgyyni. Niin surullista, että luonteeni on vaativa ja haluaisin huomiota naisena ja olla jotakin kerrankin.

Juurikin näin. Luonteeni on sieltä jostain. Tällä ulkonäöllä varustetun naisen tulisi olla iloinen, ystävällinen, mukava, empaattinen, luotettava (MINÄ OLEN NÄITÄ KAIKKIA) ja yrittää parhaansa ulkonäön/liikunnan suhteen (eli kaikki mahdollinen mitä nyt suinkaan pystyy tekemään itselleen). MUTTA tämän naisen pitäisi olla vaatimaton, hyväksyä se, että miehille ei ole yhtään mitään, vain se seinäruusu tai kaveri. Eli mitään naisellisuuden osoituksia ei tälle naiselle tule niin pitäisi olla kuin mikäkin androgyyni. Niin surullista, että luonteeni on vaativa ja haluaisin huomiota naisena ja olla jotakin kerrankin.

Kuka on tämä nainen? Puhutko tässä nyt itsestäsi ja jostain toisesta naisesta?

Eksälle minä oon kostanu silleen että eron jälkeen laihdutin reilusti ja aloin treenata. Eksää se vitutti kun oli aina haukkunut minua läskiperseeksi ja vaikka miksi. No haukkuihan se sitten edelleen mutta teki sillä tavalla itsestään vain naurunalaisen :D

Olis muuten melko kauheeta, jos munat lyötäis lahtipallille sen vuoksi, että erehtyy flirttaamaan.

Pitäiskö jokaisen maailman naisen jolle olen koskaan flirtannut (ja useimmin ihan viattomasti) palvoa maata jalkojeni edessä? Mitähän rankaisuja keksisin kaikille heille jotka näin eivät ole ymmärtäneet tehdä? Rovio? Paino jalkoihin ja järveen?

Ei sen ny pitäis olla mikään ihmeellinen poikkeustila, että nainenkin voi tulla torjutuksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;30419751:

Ihan samaa olin tulossa kirjoittamaan! Mies ymmärsi ajoissa olla sekaantumatta tuollaiseen kilipäähän. Jos jo noin mitättömästä jutusta suunnittelee kostoa niin mitäköhän tekee tullessaan suhteessa jätetyksi? Polttaa miehen talon ja miehen suvun talot kans että varmasti menee viesti perille?
Sairasta!

Palstalaisten kommenttien perusteella en edes piarasis suuntaanne, kun tällaisia täysin hulluja rupeaisitte vouhottamaan.

Jos on mahdollisuus kauniiseen naiseen, joka ei ole mieleltään sairas niin tarvitseeko asiaa sen kummemmin enään arpoa ruman ja hullun välillä?

T: Miäs korsosta

Ap:ltä voisi kysyä, millainen rangaistus hänelle passaisi, jos hän olisi ihastunut johonkin mieheen, mutta muuttaisikin mielensä ja ihastuisi johonkin toiseen. Sopisiko hänelle, että häntä rangaistaisiin jotenkin tästä?

Alkuperäinen kirjoittaja älkäänytviittikö;30423028:
Ap:ltä voisi kysyä, millainen rangaistus hänelle passaisi, jos hän olisi ihastunut johonkin mieheen, mutta muuttaisikin mielensä ja ihastuisi johonkin toiseen. Sopisiko hänelle, että häntä rangaistaisiin jotenkin tästä?

Samaa mietin ja aioin kirjoittaa. :)

Jos tuollaisesta jo kostoa suunnittelee, niin onneksi mies tajusi olla sekaantumatta. Tulee mieleen, että tuollainen luonne äkkiä tekee sen uukkarin lapset kyydissä eron jälkeen yms. :(
Eikä tuo riipu ulkonäöstä siihen on aivan turha vedota!

Aivan sama kuin itse ihosairauden vuoksi nillittäisin ettei mua miehet huomioi ja vaadin kostoa kaikille, joille en kelpaa! Eihän pirulauta mullekaan ole kaikki, joille olen ollut kiva&kohtelias muuten vaan, olisi kelvannut. Ketään ei voi omistaa eikä pakottaa olemaan!
Kyllä sillä luonteella lopulta ne "miehet saadaan", sorry vaan.
Ehkä jonkun samanlaisen m*lkun kanssa voisi ap harkita suhdetta, vakka löytäisi kantensa. Olisin ymmärtäny jonkun lapsellisen koston suunnittelun ainoastaan vakavien asioiden kuten raiskauksen tai pahoinpitelyn vuoksi.. Eikun "se poika ei tykännytkään musta, munat hittoon!" asennetta..

Exä oli noissa mykkäkouluissa ja kavereiden viemisessä ihan ykkönen. Hiemankaan oli jotakin sanaharkkaa tai ei neidille ollut aamukahvi valmiina herätessään, niin saattoi olla sata varma, että jotakin jäynää on luvassa.

Kaverit ei viemä oikein ymmärtäneet tuota, kun meillä oli sohvan päällä hylly, jossa oli milloin mitäkin ja kyseinen diiva saattoi isolla kaula-aukolla varustetussa paidassa hypätä sohvalle kaverin viereen polvilleen ja povi tyrkyllä mukamas otti jotakin hyllystä. Eräskin totesi, että onko hieman lutkahtava persoona vai eikö vai ymmärrä, niin saatoin todeta, että on molempia :D

Mutta sittenpä kun se piikittely joskus alkoi, niin sitä kesti useamman viikon putkeen. Eräänä päivänä päädyin tulokseen, että tilasin asuntooni lukkomiehen sarjoittamaan lukot ja ilmoitin aamulla, että on aikaa klo 12 asti noutaa omat tavarat ja sen jälkeen siirretään häkkivarastoon.

Kyllähän sieltä aika sotaisaa viestiä ja pahoittelua tuli takaisin, jopa niin, että olin pyörtää sanani, mutta kun kerran laitoin viestin, olisi ollut pelkkä karhunpalvelus antaa anteeksi ja tilanne ei olisi mihinkään muuttunut kuitenkaan.

Mainittakoon vielä, että kyseinen daami yritti kahdesti hankkiutua raskaaksi "unohtamalla" pillerinsä. Epäilys heräsi kun peilikaapissa normaalisti ollut liuska katosi ja uutta ei pakkauksesta otettu. Sitten kun ilmoitin, että haluan kokeilla pitkästä aikaa kjmia, niin tuli sen kolmekymmentä syytä miksi hän ei halua kumilla :D

Onneksi siitäkin päästiin. Kaunis itse asiassa oli, mutta mätä sisältä. Tunnettiin kymmenen vuotta, seurusteltiin viisi ja asuttiin yhdessä samaiset viisi. Nyt onnellisesti erossa useamman vuoden ja kiitos hankkimansa maineen, ei oikein ole uutta elättäjää löytänyt itselleen tältä kylältä :)

Hyi mikä ketju. Ällöttäviä tollaset kostot. Ja by the way moni tulkitsee ystävällisyyden ja sosiaalisuuden flirttaamiseksi. Esim mun mies on ylikiva ja sosiaalinen,niinkuin minäkin. Meille molemmille käy usein niin että vastakkainen sukupuoli luulee että kohteliaisuus on flirttiä.
Mun mies sai vieläpä työpaikkansa siivoojan peräänsä kun erehtyi hälle olemaan mukava. Nainen alkoi ahdistella ihab tosissaan ja mieheni piti uhata jo poliisilla että tajus jättää rauhaan :D
Relax rumat ja kauniit,ei sorruta katkeruuteen kumminkaan ;)

jeesus. pahinta mitä ihmiselle voi tehdä, on väkivaltaisesti kiduttaa ja tappaa se elävä olento mikä hänelle on rakkain - lapsi, puoliso, vanhempi tai hän itse. miksei vaikka kaikki.

valitettavasti tuollaisen asian takia akkamaisten kostojen punominen on säälittävää ja teet itsestäsi kusipäisen idiootin. sensijaan että mietit mikä olisi kauheinta mitä voisit tehdä ihmiselle, joka ei vastannutkaan tunteisiisi voisit miettiä mikä olisi parasta, mitä voisit tehdä itsellesi nyt. hyviä vinkkejä on hoitoon hakeutuminen, eteenpäin siirtyminen tai aivojen hankkiminen. ei kumminkaan mitään toisten ihmisten kustannuksella.

Minä latelin nykyisin jo entisen mieheni facebook seinälle oman näkökantani meidän ongelmistani, kun sain kuva, että hän ei kerro kavereilleen niitä hyviä puolia minusta, pelkästään ne pahat.

Mutta.. Yllätyin suuresti kun tästä "kostosta" alkoikin tulemaan kirjoituksiin kommenttia, miten mies on kehunut minua huomaavaisena puolisona, mahtavana äitinä jne. Ja omilla kommenteillani tuhosin vuorostaan miehen kavereilla olleen hyvän kuvan ja annoin itsestäni täysin idiootin vaikutelman.

Mainittakoon tosin, että ennen miehen lähtöä kerkesin laittamaan ihan oikeaa pissaa hänen autonsa tuulilasin pesunestesäiliöön ja vanhaksi menneitä lihapullia muovisessa jäätelörasiassa kuljettajan penkin alle. Kuulema oli tuoksu pari kesää sitten ollut melkoinen viikonlopun jälkeen auringossa.

Mutta en koe tehneeni väärin, mitäpä ei välittänyt perheestään vaan laittoi aina kaikki kunnostusprojektit ja perheen lomareissut ensisijaisiksi. Siis muumimaailmaankin kun mentiin, oli miehellä laadittuna minuuttiaikataulu pysähdyksiin. Joka tosin oli laadittu väljästi, mutta kuitenkin. Samaten kaikki ruokapaikat oli tutkinut ennakkoon, joka sekin oli ihan hyvä, mutta muutokset eivät käyneet näihin millään tavalla. Heti kun piti reitistä poiketa, niin kuului vaan "miksi". Ja yritti minua vängätä vielä ajamaan, kun kuulema kuulostaa niin helpolta, mutta minähän en tuon kokoisessa kaupungissa kuin Turku autolla aja. Muuta olisi tullut kuin kolareita ja torven soittoa.

Yhteistyössä