Mikä on oudoin juttu, mistä voi olla kateellinen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Oletko kuullut, että joku olisi kateellinen aivan kummallisesta asiasta?
Eräs nainen on lapselleni kateellinen siitä, että lapsellani on isä! Tämä ehkä kummallisin asia, mistä olen kuullut.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eräs nainen on lapselleni kateellinen siitä, että lapsellani on isä! Tämä ehkä kummallisin asia, mistä olen kuullut.

mun mielestä tossa ei oo mitään kummallista. kyllä minäkin olisin jos näillä ei olis. :|

Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:

mun mielestä tossa ei oo mitään kummallista. kyllä minäkin olisin jos näillä ei olis. :|

Mutta ei minusta lapselle siitä tarvitse olla kateellinen. Ei hän ole voinut vaikuttaa mitenkään asiaan.

Mun kaverin äiti oli aikoinaan mulle kateellinen kun mulla oli ranteessa kello. Oli kuulemma ns. sen merkki että meidän perheessä oli rahaa paljon!!! Vaik ihan normaali perhe oltiin, ei pröystäilty... Kuulemma näki untakin siitä että olin esitellyt ranteessa olevia kellojani...oli siis unessa useampia... En tiiä oliko tuo leidi ihan henkisesti kunnossa.

kyllä mä olen joskus kateellinen että toisilla lapsilla on ihanat isät.. En kyllä oo kateellinen sille lapselle, vaan yleisesti. Emmä päivittäin oo kateellinen, joskus vaan iskeytyy sellainen kateus aalto.. :/

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Mutta ei minusta lapselle siitä tarvitse olla kateellinen. Ei hän ole voinut vaikuttaa mitenkään asiaan.

voihan sitä olla kateellinen kunhan se ei vaikuta siihen miten toista kohtelee. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Tunnen ihmisen joka on kateellinen mulle tästä päihdeongelmasta.... SIIS TODELLA, se on sen ite sanonu. Haluais olla juoppo, narkki, ties mitä. Enpä voinu ko tuijottaa suu auki että mitä vit... ??? :o

Tää on jo kyllä ihan huippu!

Minä en vain voi ymmärtää ihmisiä, jotka tuhlaavat energiaansa aivan turhien asioiden kateuteen.

sielle ei usein vaan voi mitään. se on vaan tunne joka on siinä. ei tunteista tosta noin vaan eroon pääse. :| harmi.

Mun siskot on mulle kateellisia kun mulla on liki puolet lyhyemmät varpaat kuin heillä. Itsellä varpaat sopivat kunnolla kenkiin, mut siskoilla on aina kippurassa :).

Mulle sanoi kerran yksi tuttava, että on mulle kateellinen, koska meillä on niin kauniit ja älykkäät lapset. No, minusta se on tietysti ihan totta, mutta kun tällä tuttavalla on itselläänkin lapsia. En oikein tiennyt, mitä siihen olisi pitänyt vastata. :/

Minä en vain voi ymmärtää ihmisiä, jotka tuhlaavat energiaansa aivan turhien asioiden kateuteen.

sielle ei usein vaan voi mitään. se on vaan tunne joka on siinä. ei tunteista tosta noin vaan eroon pääse. :| harmi.

Niinhän se taitaa olla. Tämä nainenkin, joka lapselleni on kateellinen, on kyllä kateellinen kaikista muistakin jutuista. On kyllä ylpeä omista lapsistaan, mutta toisilla on kuitenkin kaikki paremmin kuin heillä. Ja hienompi asunto ja enemmän rahaa ja parempi koulutus jne. Ei sellaisten ihmisten kanssa ole kiva olla tekemisissä.

Mä katselin eilen surullista dokumenttia pienestä tytöstä jonka äiti oli alkoholisti. Ja ajoittain huomasin olevani kateellinen tuolle pienelle tytölle. Hän kun sai asua raittiin isoäitinsä luona ja äitinsä myönsi ongelman. Lopussa vielä kerrottiin että äiti oli ollut 5 kk raittiina.

Normaalisti kai tuo tyttö säälittäisi, mutta mä olin kateellinen hetkittäin ja myös tosi iloinen tuon tytön puolesta...sillä kun oli asiat paremmin kuin mulla tuon ikäisenä :(

Alkuperäinen kirjoittaja Äiteeee:
Mun siskot on mulle kateellisia kun mulla on liki puolet lyhyemmät varpaat kuin heillä. Itsellä varpaat sopivat kunnolla kenkiin, mut siskoilla on aina kippurassa :).

Ööh...kannattaisko heidän ostaa sopivan kokoiset kengät jos pitää varpaita kippurassa pitää?

Minä kohtaan päivittäin kaupassa liikkuessani kateellisia katseita kun olen raskaana. Jotkut katsovat ystävälliseen sävyyn ja jotkut pahasti. Sen näkee katseesta, sen kateellisuuden.

Mulle on oltu kateellisia atooppisesta ihosta, kun en sitten kärsiny pahemmin finneistä...

Mua ihmetyttää nää sossupummeille kateelliset, jos se on niiiin helppoa elää siivellä, niin mikseivät ite ala... Huoh.

Yhteistyössä