Mikä on ollut paras ulkomaan lomakohde missä olet käynyt?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jona
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jona

Vieras
Miehen kans oltas kaksin lähdössä ja olisi mukava saada suosituksia, mihin kannattas suunnata:) Romantiikkaa, aurinkoa ja elämyksiä... Kerro missä itse olet käynyt ja mielipiteitä rohkeasti:)
 
Yhdistelmämatka Thaimaaseen: 3 pv Bangkok ja 11 pv Hua-Hin. Bangkokissa olisi tosin viihtynyt pidempäänkin. Ruoka Thaimaass oli hyvää, eläminen halpaa, ystävällisiä ihmisiä, aurinkoa ja lämpöä. Niistä minä tykkään! :)
 
Amsterdam on tosi kaunis kaupunki :) Paljon ihania puistoja kaunista arkkitehtuuria

Floridasta tykkäsin kanssa, mutta sinne on niin pitkät lennot että en välttis paria viikkoa lyhyemmäksi sinne lähtis :)
 
Itse tykkäsin Pariisista, Marbellasta, Prahasta ja Dublinista. Siis mieheni kanssa kahdestaan, mutta ei tyypillisiä aurinkolomia. Toki Marbellassa on mahtavat biitsit.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Itse tykkäsin Pariisista, Marbellasta, Prahasta ja Dublinista. Siis mieheni kanssa kahdestaan, mutta ei tyypillisiä aurinkolomia. Toki Marbellassa on mahtavat biitsit.

Mikä sen tyypillisempi aurinkoloma kuin marbella?...
 
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Itse tykkäsin Pariisista, Marbellasta, Prahasta ja Dublinista. Siis mieheni kanssa kahdestaan, mutta ei tyypillisiä aurinkolomia. Toki Marbellassa on mahtavat biitsit.

Mikä sen tyypillisempi aurinkoloma kuin marbella?...

No kun me ei oltu biitsillä kuin yhtenä päivänä. Pelattiin golffia ym.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Rhodos, niin suomi turistirysä, yök. Samoin teneriffat ym

Teneriffan Puerto de la Cruz on kyllä kiva paikka. Vehreää ja kaunista ja paljon näkemistä. Helposti pääsee ajelemalla vaikka saareen pääkaupunkiin näkemään aitoa Kanariaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Rhodos, niin suomi turistirysä, yök. Samoin teneriffat ym

Teneriffan Puerto de la Cruz on kyllä kiva paikka. Vehreää ja kaunista ja paljon näkemistä. Helposti pääsee ajelemalla vaikka saareen pääkaupunkiin näkemään aitoa Kanariaa.
 

Yhteistyössä