J
jona
Vieras
Miehen kans oltas kaksin lähdössä ja olisi mukava saada suosituksia, mihin kannattas suunnata
Romantiikkaa, aurinkoa ja elämyksiä... Kerro missä itse olet käynyt ja mielipiteitä rohkeasti
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:johon ette suosittele lähtemään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Itse tykkäsin Pariisista, Marbellasta, Prahasta ja Dublinista. Siis mieheni kanssa kahdestaan, mutta ei tyypillisiä aurinkolomia. Toki Marbellassa on mahtavat biitsit.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Itse tykkäsin Pariisista, Marbellasta, Prahasta ja Dublinista. Siis mieheni kanssa kahdestaan, mutta ei tyypillisiä aurinkolomia. Toki Marbellassa on mahtavat biitsit.
Mikä sen tyypillisempi aurinkoloma kuin marbella?...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:johon ette suosittele lähtemään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Rhodos, niin suomi turistirysä, yök. Samoin teneriffat ym
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Rhodos, niin suomi turistirysä, yök. Samoin teneriffat ym