A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ai miten olet "hauska".tuli kiire, lapsen huulet sinertää, ambulanssi tulossa!
Ei poika koskaan ole ollut näin kanttuvei kovassakaan kuumeessa.
Näin kovaa kuumetta ei tosin oo muistaakseni vuosikausiin ollut...ehkä ikä on tehnyt tehtävänsä, melkein 6 vee ei ehkä kestä kuumetta samalla lailla kuin taapero.
Sitä mä vaan mietin että miten mä yöllä tiedän onko lapsi uneliaampi ja voimattomampi, kun hän nukkuu...? :ashamed: No, nukun vieressä ja vahdin. Herättelenkin välillä juomaan ja patistan pissalle, siinä sen näkee jaksaako kävellä yms.
Juu, sitä lääkärikin sanoi. Että saattaa olla huomenna jo pilvissä. Kuume nousi tänään; kun heräsin (klo 11 :ashamed: ) poika oli kuumeessa. Oli jaksanut aamulla kyllä leikkiä siskonsa ja isänsä kanssa; isälle kuume tuli yllätyksenä, kun poika ei kuulemma aamulla vaikuttanut kipeältä (soitin hänelle töihin ja kysyin). Iltapäivällä veltostui ja väsähti.Muista sekin että CRP nousee myöhässä. Eli se 5 on jo "vanha" arvo ja siihen ei kannata hirveästi tuijottaa, varsinkaan jos kuume on tullut tänään tai viime yönä. Yleistila ratkaisee, CRP antaa vain tukea.
Ei meillä ole pottaa...mutta aion seistä vieressä vahtaamassa tuleeko pissa pönttöön.Huono ja mahdoton toteuttaa on neuvo, että pissata lapsi potalle, jos onnistuu. Siitä ainakin huomaat tuleeko pissaa. :/
Ei meillä ole pottaa...mutta aion seistä vieressä vahtaamassa tuleeko pissa pönttöön.
Voi olla, ettei tule jos kyttäät vieressä. Laita ennemmin jokin astia pönttöön, josta voit seurata. Tai anna jokin kippo mihin voi pissiä.
Tulee kyllä. Etenkin väsyneenä tuo taatusti antaa mun taluttaa hänet vessaan ja jelppiä.Voi olla, ettei tule jos kyttäät vieressä. Laita ennemmin jokin astia pönttöön, josta voit seurata. Tai anna jokin kippo mihin voi pissiä.
Juu, sitä lääkärikin sanoi. Että saattaa olla huomenna jo pilvissä. Kuume nousi tänään; kun heräsin (klo 11 :ashamed: ) poika oli kuumeessa. Oli jaksanut aamulla kyllä leikkiä siskonsa ja isänsä kanssa; isälle kuume tuli yllätyksenä, kun poika ei kuulemma aamulla vaikuttanut kipeältä (soitin hänelle töihin ja kysyin). Iltapäivällä veltostui ja väsähti.
Miksei voisi nukahtaa ruokapöytään jos oikeen kovasti väsyttää? Meillä nukahti tänään istuvilleen ja huojui istuvilleen unessa edes takaisin kunnes löysi tyynyn. Eikä mitenkään ollu kuumeessa tai kipeä.
Verensokerit voisin tsekata itse vaikka heti...mikä on niinku normaali lapsella? :snotty: Sama kuin aikuisellako?
Kyllä mä tuon huomenna lääkäriin taas vien, jos tilanne on samanlainen (saati jos on pahempi).
Näin oletan...pitää varmistaa se vielä huomenna. Jos ei laittanut, niin soitan ja pyydän sitä.Laittoi kai hän teille huomiseksi myös CRP kontrollin kun labraan kerran menette?
Eiköhän ne samat oo.
Verensokerit voisin tsekata itse vaikka heti...mikä on niinku normaali lapsella? :snotty: Sama kuin aikuisellako?
Kyllä mä tuon huomenna lääkäriin taas vien, jos tilanne on samanlainen (saati jos on pahempi).
Ok, käyn siis piikittämässä lastani...
6.3 eli ihan jees, kai?
(ja mun oma 9.8...voi ny vittu :kieh: )
Joo. Eikä mun sokerit noudata mitään kaavaa syömisiin tai syömättömyyksiin liittyen. Rääh. No, ens viikolla osastolle.Sul vissiin rd?