Mikä on miehesi ykkösasia hänen elämässään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja narsku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

narsku

Vieras
Jos kysyt mieheltä, että mikä tai kuka on hänelle tärkeintä elämässä, mitä hän vastaisi?

Onko se työt? (esim. jos käsket hänen ottaa loparit ja valitsemaan sinun ja työn väliltä, niin valitseeko hän mieluummin työt ja lopettaa suhteenne)

vai onko se joku muu? Sinä? lapset? teidän perhe?

Jos miehellesi tärkeintä elämässä on työt tai joku muu, kuin teidän perhe/sinä, niin mitä ajattelisit?
Jatkaisitko hänen kanssaan vai ajatteletko, että on parempi löytää/etsiä itselle mies, jolle juuri sinä olet se asia nro. 1
Varsinkin, kun sinä itse olet vielä suhteellisen nuori ja teillä on yhteisiä lapsia.

Vai voisitko elää miehen kanssa todella onnellisesti, vaikkei sinulla hänen työmenemisiinsä ole koskaan mitään sanottavaa? Ja jos sattuisit joskus töistä mainitsemaan negatiiviseen sävyyn, niin niistä syntyisi riita.
Kannattaako tällaiseen uhteeseen/perhe-elämään panostaa?

Jotenkin koomista, että jollakin miehellä/naisilla on oikeasti tärkeysjärjestyksen piikkipaikoilla auto tai motskari. Ymmärrän, että ne ovat tärkeitä (harrastuksena), mutta jos pitäisi valita puolison ja auton välillä ja valitsisi auton...voi kai tämmöisiäkin tyyppejä olla. Ja ihmisillä erilaisia arvoja. Kunnia sille.

Oma äiti on miehen mielestä kaikkein tärkein, sillä on isä kuollu kun mies oli 5v. ja Nigeriasta kun on kotosin niin ei ole äidillä ollu helppoa huolehtia yksin kolmesta lapsesta. Äidin jälkeen tärkeimpiä ollaan minä ja poika. Tosi paikan tullen jos pitäs valita kumman hengen pelastaa niin kyllä poika menis äidin edelle.

No tommonen nyt on tyhmää....kaikki hänen elämässään on tärkeää; minä, lapset, työ. Ehkä samassa järjestyksessä tai kaks ekaa vaihtaa paikkaa, en tiiä. Jatkaisin varmasti hänen kanssaan vaikka työ olisi tärkeämpää....maksaa sit enemmän laskuja sun muuta.

Yhteistyössä