Mikä on miehesi ykkösasia hänen elämässään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja narsku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Väittää mun ja pojan olevan, todellisuudessa sen suku on tärkein.
u040.gif

Tuota.. sanoo aina että ykkösenä olen minä ja kakkosena lapset - sitten vasta kaikki muu.
Mutta.. viettää joka päivä eniten aikaa rakkaan tietokoneensa kanssa, sitten vasta tulee kaikki muu.

Perhe tärkein. Priorisoi ihan selkeästi perheen edelle. Se näkyy käytännössä esim. ajankäytössä ja siinä, ettei tee itsekkäästi omia suunnitelmiaan keskustelematta. Ei koko ajan voivottele, että kun haluaisi tehdä sitä ja tätä (siis kaikkea muuta kuin olla lasten kanssa), muttei voi.

Häntä ei tarvitse koko ajan painostaa/ syyllistää tms, että viettäisi aikaa lasten kanssa. Se on ihan itsestäänselvyys. On aina sanonut, että haluaa olla lastensa elämässä mukana toisin kuin isänsä. Arvostaa selvästi tätä aikaa kun lapset ovat pieniä. On monta kertaa jo ääneen (huumorilla) toivonutkin, etteivät ne koskaan kasvaisi isoiksi. Ymmärtää siis todellakin sen, että tämä aika menee nopeasti, kun lapset ovat meistä näin riippuvaisia, ja että joskus tulee aika kun on sitä omaa ihan mielin määrin.

Mieheni ei halua uhrata aikaa työlle yhtään enempää kuin on tarvis. Ehkä alkaa panostaa jossain vaiheessa enemmän kun lapset ovat isompia ja hän ottaa vetovastuun firmasta. Mutta onneksi ei ole mikään työnarkomaani, vaan ymmärtää mikä on elämässä oikeasti tärkeintä ja se näkyy KÄYTÄNNÖSSÄ, ei vain "juhlapuheissa".

Yhteistyössä