M
Muumien kamu
Vieras
Kuiville ja halkeileville käsille (halkeamat kipeitä) pitäisi löytää joku todella hyvä ja kosteuttava rasva. Mikä olisi sellainen?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Lemon, Juice & Glyserine. Jo 70-luvulla kuollut mummuni käytti sitä. Itse käytän sitä jalkapohjiini ja aikoinaan reumalääkärini ihmetteli, miten mulla ...silloin melkein nelikymppisellä akalla...voi jalkapohjat olla pehmeet kuin vauvan pylly.
Alkuperäinen kirjoittaja gka:Tuo Oriflamen käsivoide on huippu.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Lemon, Juice & Glyserine. Jo 70-luvulla kuollut mummuni käytti sitä. Itse käytän sitä jalkapohjiini ja aikoinaan reumalääkärini ihmetteli, miten mulla ...silloin melkein nelikymppisellä akalla...voi jalkapohjat olla pehmeet kuin vauvan pylly.
Ihan tavis marketeissa. On vähän sellanen "wanhan kansan" voide ja varmaan hienompiakin nano-, bio-,dermo-, termo- ja mitä lie voiteita on kehitetty senkin jälkeen. Monia rasvoja olen kokeillut vuosikymmenten saatossa, mutta aina palaan takaisin vanhaan, tuttuun ja turvalliseen. Kaiken lisäksi vielä varsin edulliseenAlkuperäinen kirjoittaja Ap:Myydäänkö ihan peruskaupassa tätä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:Dermosilin Extra.
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Lemon, Juice & Glyserine. Jo 70-luvulla kuollut mummuni käytti sitä. Itse käytän sitä jalkapohjiini ja aikoinaan reumalääkärini ihmetteli, miten mulla ...silloin melkein nelikymppisellä akalla...voi jalkapohjat olla pehmeet kuin vauvan pylly.
Mikä noista?
http://www.transmeri.fi/index.phtml?s=199
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:Dermosilin Extra.
Tämä jättää vähän nihkeän tunteen, ei imeydy nopeasti.
Alkuperäinen kirjoittaja maranooka:Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Lemon, Juice & Glyserine. Jo 70-luvulla kuollut mummuni käytti sitä. Itse käytän sitä jalkapohjiini ja aikoinaan reumalääkärini ihmetteli, miten mulla ...silloin melkein nelikymppisellä akalla...voi jalkapohjat olla pehmeet kuin vauvan pylly.
Mikä noista?
Minä tykkään tuosta perinteisestä![]()
Toi perinteinen.Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Mikä noista?
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:Dermosilin Extra.
Tämä jättää vähän nihkeän tunteen, ei imeydy nopeasti.
Mutta on oikein hyvää juri yörasvaksi, olen tätäkin joskus käyttänyt![]()