V
väsynyt
Vieras
Meillä tilanne se, että muutettiin toukokuussa -09 6km päähän lasten päiväkodista. Siirtohakemuksen laitoin heti kun muutto varmistui, eli huhtikuun alussa -09. Tässä nykyisen asuinpaikan lähellä on 2 päiväkotia, joihin ollaan haettu siirtoa. Muutenhan asialla ei sinänsä olisi mitään väliä, mutta mulla ei ole korttia eikä autoa, eli haen lapset julkisilla, matkoihin menee 1-1,5 tuntia, riippuen miten bussit kulkee. Tällainen ramppaaminen on todella raskasta sekä lapsille että minulle, ja alan olemaan jo ihan epätoivoinen koko asian suhteen... Päivähoitotoimistoon ja näihin kyseisiin päiväkoteihin olen ollut säännöllisesti yhteyksissä, mutta sanovat vain ettei ole paikkoja... Tai alunperin luvattiin että elokuussa -09 saadaan paikat, sitten se muuttui jo tammikuuksi -10, nyt en enää edes tiedä.
Mutta kai tässäkin asiassa on joku laki tai asetus tai jotain?? Ja keneen voi ottaa yhteyttä kun asia ei etene mihinkään suuntaan??
Mutta kai tässäkin asiassa on joku laki tai asetus tai jotain?? Ja keneen voi ottaa yhteyttä kun asia ei etene mihinkään suuntaan??