Mikä on "juhlinnan" määritelmä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HoitoonVaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tässä asiassa on kyllä tajuttomat näkemyserot ihmisillä.

Kerrankin mä ymmärrän mistä Emilyn puhuu (uskomatonta!!) :D
Enkä ollenkaan tajua NN:n lyhyitä minihame-juttuja...

Ja sekin, että ikä vedetään tähän.
Vuonna-76 syntynyt kertoo hipanneensa tarpeeksi, silti mä, 6 vuotta enemmän hipannut ;) , kaipaan joskus Helsingin yöhön, uusiin mestoihin, ihymisten keskelle, yön fiilikseen ( varsinkin kevät/kesäaikaan).

Ihmisten luonto on niin erilainen ja ihmiset kaipaavat erilaisia juttuja :)

Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:

Vuonna-76 syntynyt kertoo hipanneensa tarpeeksi, silti mä, 6 vuotta enemmän hipannut ;) , kaipaan joskus Helsingin yöhön, uusiin mestoihin, ihymisten keskelle, yön fiilikseen ( varsinkin kevät/kesäaikaan).

Mä NÄYTÄN varmaan just tuollaiselta paheksutulta äidiltä, useinkin joku minari päällä ja eräänäkin iltana kun oltiin äijän kanssa kuppilassa ja siihen tuli kavereita ympärille, nauraa räkätettiin jotain hyviä juttujamme niin olivat hieman monttu auki kun tajusivat että ollaan kumpikin selvinpäin, luulivat umpikännisiksi :laugh:

Kesällä onkin upeaa tulla baarista kotiin, kun aurinko alkaa nousta, silloin on hieno fiilis :)

Ja ihaninhan on ylipäätään se fiilis, kun tulee KOTIIN ja herää oman perheen parista :)

Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:

Se minihame oli kuvainnollinen, ei kannata ottaa niin kirjaimellisesti. Kesällä mäkiin herään menoihin enemmän, näin talvella en sitäkään vähää....

Ja mä olen nuori. Hih. :D Aika paljon nuorempi kuin tuo mainitsemasi 76. :laugh:

Toisaalta, mulla on juuri nyt ajatuksissa liikaakin eräs tietty henkilö, kun veivaan näitä biletyksiä, menoja jne edes takaisin päässäni. Ja tämän henkilön elämän kuviot.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Asiasta kymmenenteen...minua ärsyttää se sanonta että kun lähtee juhlimaan saa pitää hauskaa mutta ei liian hauskaa. Eikös tuo tarkoita sitä että jos nussii vieraita miehiä ja tekee kaikkea kiellettyä, niin se olis silloin sitä liian hauskaa :o
Joo, ei varmaan kukaan tajunnut :saint:

samanlailla mäkin oon asian käsittänyt ja oikeessa oot, on kyllä todella typerä sanonta.

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja Vilma76:
Joo ei paljon muakaan enää tässä iässä nappaa lähtee minihameessa perskännejä vetämään :laugh: Ne ajat on koettu ja rajat kokeiltu ja nyt on tosi ihanaa olla vaan ihan "sivistyneesti". Mä juon nykyään enintään kolme sidukkaa illassa (se on jo vähän liikaa) ja mieluiten oon ihan selvin päin. Hyvä ruoka on kyl juhlaa, ja sen kanssa just vaikka lasi viiniä. Baarit ei kutsu kuin joskus erikoistapauksessa jotain hyvää bändiä kattomaan.

Suunnilleen näin. Ja kuitenkin on tosi paljon äiti-ihmisiä ja isä ihmisiä, joita ne baarit kutsuu... noh, paljon useammin kuin erikoistapauksissa bändiä katsomaan. Heitä tietysti ei saa arvostella, eikä heidän tapaansa. Mutta ihmetellä kai voi. :ashamed:

Jos tykkää käydä yökerhossa tanssimassa, tapaamassa kavereita, kuuntelemassa musiikkia ja lapsi on kotona nukkumassa, niin mitä ihmeteltävää siinä on? Eihän se ole lapselta mitenkään pois ja jokaisen makuasia, miten tykkää rentoutua tai irtiottautua arjesta.

Meillä on tosi vahva näkemysero. Mun mielestä se on todella lapselta pois, kun seuraavan päivän mä olen väsynyt ja sen vuoksi hajamielinen, vähän kireähkö... Mitä se on, ellei lapselta pois?

Miksi niitä kavereita ei voi tavata ihmistenaikoihin muissa merkeissä? Tanssia alkaa harrastamaan seuroissa? Kuunnella musiikkia ystävien kanssa tai yksin kotona? Kahviloissa? Ihan vaan ajatuksena.

Vaikea tämmöstä asiaa on selittää sellaiselle ihmiselle joka ei siitä pidä. Se on se tunnelma minun mielestä mikä siellä kiehtoo,ei missään tapauksessa se kännissä minihameessa heiluminen.Tosin useinkin minihameessa kesällä siellä jammailen mutta eipä ole tullut mieleenkään että joku saattaa sitä halveksua :O Minä en yritäkkään ymmärtää sellaista ihmisitä joka harrastaa intohimoisesti vaikka golfia.Minä en siitä henkilökohtaisesti saisi mitään iloa mutta siltikään en tuomitse sellaista joka sitä harrastaa!Kun me ihmiset ollaan niin erilaisia ja ihmiset saa iloa ja hyvän olon tunnettakin eri asioista.Minä valitsen golffin sijaan yökerhoissa tanssimisen mutta empä mene vannomaan ettenkö voisi joku päivä olla intohimoinen golffin harrastaja. ;)

Yhteistyössä