Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Santtu:120/80 taisi olla, vai oliko alapaine 75?
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:Alkuperäinen kirjoittaja Santtu:120/80 taisi olla, vai oliko alapaine 75?
no kun mun alapaine on 74, eli ihan ok, mutta yläpaine oli 163??![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Santtu:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:Alkuperäinen kirjoittaja Santtu:120/80 taisi olla, vai oliko alapaine 75?
no kun mun alapaine on 74, eli ihan ok, mutta yläpaine oli 163??![]()
![]()
Elapaine on hyvä mutta yläpaine ihan likaa
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:no just kävin neuvolassa (äitiysneuvolassa) ja mainitsi kyllä että aika korkea, muttei sit kuitenkaan mitään muuta.. :/
Alkuperäinen kirjoittaja Santtu81:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:no just kävin neuvolassa (äitiysneuvolassa) ja mainitsi kyllä että aika korkea, muttei sit kuitenkaan mitään muuta.. :/
Raskausaikana yläpaine ja alapainekin voi nousta esim raskausmyrkytyksestä johtuen. Silloin lähtee ensin yläpaine nousuun.
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:Alkuperäinen kirjoittaja Santtu81:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:no just kävin neuvolassa (äitiysneuvolassa) ja mainitsi kyllä että aika korkea, muttei sit kuitenkaan mitään muuta.. :/
Raskausaikana yläpaine ja alapainekin voi nousta esim raskausmyrkytyksestä johtuen. Silloin lähtee ensin yläpaine nousuun.
apua![]()
mulla on viikkoja vasta 11+3!!
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Normaali verenpaine on alle 130/80, mutta luokitellaan kohonneeksi vasta jos on yli 140/90.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Normaali verenpaine on alle 130/80, mutta luokitellaan kohonneeksi vasta jos on yli 140/90.
Juu, on normaali muttei ollenkaan paras mahdollinen.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Normaali verenpaine on alle 130/80, mutta luokitellaan kohonneeksi vasta jos on yli 140/90.
Juu, on normaali muttei ollenkaan paras mahdollinen.
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:No ei sen verenpaineen tarvitsekaan olla paras mahdollinen, riittää että se on normaali, niin kaikki on kunnossa.