E
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Harrastusten parista?
Mieti, mitä haluaisit tulevan kumppanisi harrastavan ja mene sellaiselle kurssille.
( Minä olen löytänyt kaikki kumppanini yöelämästä).
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Mulle rupee kelpaamaan jo kohtuullinenkin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pikachu:Mun mielestä täydellistä ja just sitä ihan oikeeta ei ole. Täytyy vaan oppia elämään sen toisen ihmisen luonteen ja tapojen kanssa. Ja siihen kun molemmat pystyy ja hyväksyy sen toisen jutut ni se on se juttu.
Mietin nimittäin tätä samaa juttua yx päivä. Ja olen huono ilmaisemaan itseäni mutta toivottavasti joku ymmärsi mitä tarkoitan. =)
Alkuperäinen kirjoittaja PikkasenPyöree:Mulle kans yks sellanen, kiitos!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Harrastusten parista?
Mieti, mitä haluaisit tulevan kumppanisi harrastavan ja mene sellaiselle kurssille.
Ei mulla oo oikein aikaa harrastaa mitään :/
Alkuperäinen kirjoittaja zzz:mahtaako sellasta olla olemassakaan
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Harrastusten parista?
Ei mulla oo oikein aikaa harrastaa mitään :/
Kerran viikossa tunti tai pari?
Jos ei onnistu, niin onhan ihmiset löytäneet sopivia kumppaneita näiltä deittipalstoiltakin.
Alkuperäinen kirjoittaja nii just:Alkuperäinen kirjoittaja zzz:mahtaako sellasta olla olemassakaan
ei semmosia hyviä miehiä ookkaa!
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Alkuperäinen kirjoittaja nii just:Alkuperäinen kirjoittaja zzz:mahtaako sellasta olla olemassakaan
Kyllä on, paljonkin :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Alkuperäinen kirjoittaja nii just:Alkuperäinen kirjoittaja zzz:mahtaako sellasta olla olemassakaan
no mistä ne löytää?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:jos mä pyydänkin tuolta kadulta vaan jotain kaffeelle,,ihan pokalla?
Alkuperäinen kirjoittaja Pikachu:Alkuperäinen kirjoittaja ap:jos mä pyydänkin tuolta kadulta vaan jotain kaffeelle,,ihan pokalla?
Kokeile!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Alkuperäinen kirjoittaja nii just:Alkuperäinen kirjoittaja zzz:mahtaako sellasta olla olemassakaan
no mistä ne löytää?