T
tyhmä
Vieras
Kyseessä toimistopuolen työ. Onko vanha 1996 vuonna suoritettu merkonomin tutkinto riittävä tuohon? Tyhmänä näissä olen kun oli vielä noita vuosia kun tuli jotain muutoksia tutkintoihin. Vai pitääkö olla yo?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Hä:Sosionomi AMK on käsittääkseni korkeakoulututkinto?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Olen vieläkin tyhmempi. Siis mikä on alin korkea-astetutkinto?Ei korkeakoulu... Tyhmyys tiivistyy...
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Yo ei ole korkeakoulututkinto eikä merkonomikaan.
Alin korkeakoulututkinto on kandidaatti (esim. kauppatieteen kandidaatti) myös tradenomin (AMK) jotkut laskevat korkeakoulututkinnoksi.
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä:Kyseessä toimistopuolen työ. Onko vanha 1996 vuonna suoritettu merkonomin tutkinto riittävä tuohon? Tyhmänä näissä olen kun oli vielä noita vuosia kun tuli jotain muutoksia tutkintoihin. Vai pitääkö olla yo?
Alkuperäinen kirjoittaja tuulia:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Yo ei ole korkeakoulututkinto eikä merkonomikaan.
Alin korkeakoulututkinto on kandidaatti (esim. kauppatieteen kandidaatti) myös tradenomin (AMK) jotkut laskevat korkeakoulututkinnoksi.
Kyllä amk on AMMATTIKORKEAKOULU ja sieltä saa korkeakoulututkinnon...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tuulia:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Yo ei ole korkeakoulututkinto eikä merkonomikaan.
Kyllä amk on AMMATTIKORKEAKOULU ja sieltä saa korkeakoulututkinnon...
Ammattikorkeakoulut myöntävät ammattikorkeakoulututkintoja, joita ovat siis alempi ja ylempi ammattikorkeakoulututkinto.
Yliopistot ja korkeakoulut myöntävät korkeakoulututkintoja, joita ovat alempi korkeakoulututkinto (kandidaatti), ylempi korkeakoulututkinto (maisteri), lisensiaatin tutkinto ja tohtorin tutkinto.
Nämä kaikki ovat korkea-asteen tutkintoja.
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä;13132168:Kyseessä toimistopuolen työ. Onko vanha 1996 vuonna suoritettu merkonomin tutkinto riittävä tuohon? Tyhmänä näissä olen kun oli vielä noita vuosia kun tuli jotain muutoksia tutkintoihin. Vai pitääkö olla yo?
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä;13132168:Kyseessä toimistopuolen työ. Onko vanha 1996 vuonna suoritettu merkonomin tutkinto riittävä tuohon? Tyhmänä näissä olen kun oli vielä noita vuosia kun tuli jotain muutoksia tutkintoihin. Vai pitääkö olla yo?
Eikös aiemmat merkonomin tutkinnot ole just niitä joiden nimeks vaihdettiin ammattikorkeakoulujen myötä tradenomi? Muistelen vaan kun edellisenä vuonna samasta koulusta valmistui merkonomeja (yo) ja sit amk:n myötä tradenomeja.