Mikä olo! :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huoh

Vieras
Pahasti näyttää siltä, et lapsi on tartuttanut muhun influenssan... päässä jyskyttää, joka paikkaan koskee ja pyörryttää... miten mä pärjään yh:na , jos mulakin kuume nousee 40 niin kuin pojalla?!!!

Täytät jääkaapin nyt heti sopivilla syömisillä ja etenkin juomalla ja varaat kuumelääkettä. Makoilette yhdessä sängyssä ja pidätte huolen, että juotte tarpeeksi.

Mä olen kanssa sitä mieltä että tänään jos mahollista ostamaan 4-6päivän ruuat valmiiksi. KAIKKI. Ja olisin onnellinen jos olisi lähin kauppa kymmenien metrien säteellä. siwa tms. Sitten vaan lepäilette. sinänsä hyvä että lapsikin on kipee nii jaksaa ehkä jopa köllötellä.
Pyyydä jotakuta soittamaan kerran pari päivässä ja jos alkaa olosi tuntua huonolle et menee taju niin soitat ite ja ennakoit vaan paljon. maailman sivu on selvitty. Itsekin mietin noita kun olin yh:ksi jäämässä.. Hyvin on menty.

Typy4 v sairasti just 9 pv influenssaa...tietty ite sairastuin myös. 7 pv menossa ja olo vielä hutera. Kuumetta piti 39 viisi pv ja kroppa, hartiat oli tosi kipeät. Pienimmäinen 1.5v oli osittain kotona. Käytännössä mies hoiti pojan tarhaan viemiset ja hoitamiset muutoinkin. Paljon juomista vaan. Kyllä se ohi meneevaikka onkin tosi v...mäinen tauti ja kestää jopa 2 vkoa. Toivottavasti saat hoitoapua kotiin. Saisko miehes sairaslomaa hoitaakseen lasta? Voimia!

Jos sulla alkaa kuume nousta niin otat tietysti kuumelääkettä, esim. parasetamolia, 500 mg:sta saa aikuinen ottaa kaksi tablettia että tehoa riittää. Tai jotain mitä nyt kaapista löytyy, kaikki reseptittä saatavat särkylääkkeet laskee myös kuumetta. Älä päästä kuumetta nousemaan korkeaksi ennen kuin otat lääkettä, ota heti kun nousee yli 37:n.

Nimim. muutaman rintatulehduksen sairastanut ja oli muuten kamalaa kun lähemmäs 40 asteen kuumeessa vastasyntyneen pyllyä piti pestä tunnin välein ja pelotti että jalat pettää alta...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Täytät jääkaapin nyt heti sopivilla syömisillä ja etenkin juomalla ja varaat kuumelääkettä. Makoilette yhdessä sängyssä ja pidätte huolen, että juotte tarpeeksi.

meillä on koirakin..... kävin kaupas tunti sit ja meinasin pyörtyä sinne. Lapselle on lääkettä mut mulle ei.. tai no kait tuolta jotain löytyy.

Sori...en huomannut, että olet yksinhuoltaja. Kodinhoitaja/kotisairaanhoitajan täytyisi auttaa. Yhteys neuvolaan! Näin ainakin meillä toimii;) Asun kyllä Norjassa.

Yhteistyössä