Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olen todellakin tyytyväinen, olen syntynyt hyvä kroppaiseksi eli kapea vyötärö ja muuten sopusuhtainen. Urheilu sitten on muokkaamaan kropan sulavaksi.
Olen tehnyt tutkimuksia anoreksiasta ja siitä tuo alhaisen painon ihannointi aina havahduttaa.
No riippuu siitä oletko aikuinen nainen vai teiniperse. Aikuiselle naiselle 65kg ja teiniperseelle 55kg.
Alkuperäinen kirjoittaja Tír na nÓg;28225556:Mutta eihän normaalipainon alaraja meinaa syömishäiriötä.
Jos ihannoi painoa jossa itse on, kun se on jopa normaalipainon rajoissa bmi:n mukaan, kokee sen hyväksi itselleen eikä halua lihoa tai laihtua, on sinulla mielleyhtymä anoreksiaan? No kovin tarkkaan et ole asiaa tainnut tutkia jos tuossa on sulle hälytysmerkit..
Jos olet 166cm pitkä ja painat 50kg, olet alipainon puolella.
Alipainon ihannointi ei ole terveellistä. Nuoret eivät ymmärrä täysin mikä on hyvä paino ja menevät yleisen normin mukaan, mikä on yleisesti ottaen alipainoinen. Media on pullollaan liian laihoja naisia. Naiset puhuvat painostaan, eivätkä ole tyytyväisiä, koska painavat liikaa (ovat normaalipainossa).
Totta kai jokainen tuntee erilailla mikä on hyvä paino, mutta sinun nyt vain osui kohdalle, sillä meillä sama pituus. Ja sen vuoksi tiedänkin tavoittelemasi painon olevan liian alhainen.
No ensinnäkin 50kg ja 166cm ei ole normaalipaino, vaan alipaino.
Ja kun tuo on sama pituus mikä itselläkin ja olen painavampi ja minussa ei todellakaan ole ylimääräistä, tiedän, että tuo paino ei ole hyväksi. Jos näkee sen olevan hyvä, silloin ei ehkä näe sitä peilikuvaa oikein.
No ensinnäkin 50kg ja 166cm ei ole normaalipaino, vaan alipaino.
No lähinnä tarkoitin sitä, että haluaako näyttää aikuiselta vai teiniltä....