Mikä olisi sopiva paino 169cm pitkälle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Tähti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse olen 169 pitkä :)
65kg on sellanen paino jonka pystyy pitämään. 60 olis aivan ihanne, mut se vaatii jo melkosia nälkäkuureja
:(
Mulla olis kans paaaaaljon raskauskiloja (kahdesta raskaudesta) pudotettavana ennen ku oon tuossa 65..

Tsemppiä meille!!

Olen juuri tuon pituinen ja painan 57, ja minussakin on mistä ottaa. Olen melko sirorakenteinen. Riippuu todellakin ruumiinrakenteesta. Ota ensin tavoitteeksi 60 mutta tarkista tavoitetta välillä. Voi olla, että pienempikin pudotus riittää. Onnea matkaan!

[QUOTE="vieras";28224834]60 kg on todella tukeva. Ota tavoitteeksi 50 kg eli BMI 17.5.[/QUOTE]

Tällä vastaajalla ei taida olla oikein kaikki kohdillaan päänupissa!

[QUOTE="äksy";28224885]Tällä vastaajalla ei taida olla oikein kaikki kohdillaan päänupissa![/QUOTE]

Jos on ollut paljon ylipainoa niin 60kg ei todellakaan näyttäisi hyvältä. Löysät poistuu vasta kun saavuttaa BMI 17-18.

Alkuperäinen kirjoittaja Tír na nÓg;28224846:
166 pitkänä oma tavoitteeni on 50-54kg.

Hui kamala, tuohan on ihan liian vähän, paitsi, jos haluaa näyttää anorektikolta. Toki, jos ei ole yhtään lihaksia, voi olla ok.

Itse olen 166cm ja 58kg ja rasvaprosenttini on 16,4% (mitattu koko kropasta).

[QUOTE="Sari";28225037]Eli olet laiha läski. Läski kun painaa vähemmän kuin lihakset. Minä olen mielummin timmissä kunnossa.[/QUOTE]

Miten ihmeessä sulla ottaa noin koville jos minä näytän hyvältä ja voin hyvin tuolla painolla? :D

Riippuu ihan ruumiinrakenteesta. Itse olen 163cm ja 54kg olisi varmaan semmoinen alin minulle sopiva paino, sen jälkee alkaa olemaan rasvat niin vähissä että tissitkin katoaa.

Ap, sulle varmaan ihanteellinen paino on jotain 58-62kg kenties, riippuu ihan susta itsestäs missä sulla on hyvä olla ja millaista painoa sä voit ylläpitää ilman kamalaa kitumista.
Sekään ei ole hyvä jos vedät itsesi alarajalle, huomaat ettet jaksa elää siten että paino pysyisi siinä, paino nousee, laskee, nousee, laskee etkä löydä sitä kultaista keskitietä.

Hui kamala, tuohan on ihan liian vähän, paitsi, jos haluaa näyttää anorektikolta. Toki, jos ei ole yhtään lihaksia, voi olla ok.

Itse olen 166cm ja 58kg ja rasvaprosenttini on 16,4% (mitattu koko kropasta).

Mä olen 168cm pitkä ja olen 14-vuotiaasta saakka raskausaikoja lukuunottamatta painanut 54-55kg, olen aina ollut urheilullinen ja sopivasti lihaksikas, eikä ylimääräistä rasvaa juurikaan, silti rinnat peräti nostaa paitaa ja kroppa toimii normaalisti.

Ihmiset on erilaisia, kaksi täysin samanpainoista ja -pituista ihmistä saattaa näyttää todella erilaisilta. Tuntuu typerältä että tällaisissakin lähdetään heti henkilökohtaisuuksiin, ihan kuin tiedettäisiin miltä toinen näyttää tai miltä hänestä tuntuu omassa kropassaan. Oletko sä ihan tosissaan tyytyväinen omassasi jos asia on kuitenkin noin arka?

• Tykkää
Reactions: Tír na nÓg
Mä olen 168cm pitkä ja olen 14-vuotiaasta saakka raskausaikoja lukuunottamatta painanut 54-55kg, olen aina ollut urheilullinen ja sopivasti lihaksikas, eikä ylimääräistä rasvaa juurikaan, silti rinnat peräti nostaa paitaa ja kroppa toimii normaalisti.

Ihmiset on erilaisia, kaksi täysin samanpainoista ja -pituista ihmistä saattaa näyttää todella erilaisilta. Tuntuu typerältä että tällaisissakin lähdetään heti henkilökohtaisuuksiin, ihan kuin tiedettäisiin miltä toinen näyttää tai miltä hänestä tuntuu omassa kropassaan. Oletko sä ihan tosissaan tyytyväinen omassasi jos asia on kuitenkin noin arka?

Olen todellakin tyytyväinen, olen syntynyt hyvä kroppaiseksi eli kapea vyötärö ja muuten sopusuhtainen. Urheilu sitten on muokkaamaan kropan sulavaksi.

Olen tehnyt tutkimuksia anoreksiasta ja siitä tuo alhaisen painon ihannointi aina havahduttaa.

Yhteistyössä