T
"Tähti"
Vieras
Olisiko 60kg ihan ok? Jos ottaisin tuon laihdutusurakan tavoitteeksi. Urakkaa olisi siis n. 30kg edessä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tír na nÓg;28224846:166 pitkänä oma tavoitteeni on 50-54kg.
Alkuperäinen kirjoittaja Tír na nÓg;28224846:166 pitkänä oma tavoitteeni on 50-54kg.
Alkuperäinen kirjoittaja Tír na nÓg;28225010:Niin ja minä hoikka, sopivan muodokas, hyväkuntoinen ja mulla oli hyvä olla.
Hui kamala, tuohan on ihan liian vähän, paitsi, jos haluaa näyttää anorektikolta. Toki, jos ei ole yhtään lihaksia, voi olla ok.
Itse olen 166cm ja 58kg ja rasvaprosenttini on 16,4% (mitattu koko kropasta).
Mä olen 168cm pitkä ja olen 14-vuotiaasta saakka raskausaikoja lukuunottamatta painanut 54-55kg, olen aina ollut urheilullinen ja sopivasti lihaksikas, eikä ylimääräistä rasvaa juurikaan, silti rinnat peräti nostaa paitaa ja kroppa toimii normaalisti.
Ihmiset on erilaisia, kaksi täysin samanpainoista ja -pituista ihmistä saattaa näyttää todella erilaisilta. Tuntuu typerältä että tällaisissakin lähdetään heti henkilökohtaisuuksiin, ihan kuin tiedettäisiin miltä toinen näyttää tai miltä hänestä tuntuu omassa kropassaan. Oletko sä ihan tosissaan tyytyväinen omassasi jos asia on kuitenkin noin arka?