Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Maustekakku, missä on rusinoita. Ei tarvitse kuin sekoittaa ja paistaa.
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Entä kirsikkakakku? En tiiä onko muista miten jouluinen, mut oma mummoni tekee aina jouluks semmoisen..
Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:Kyllä sellanenkin vois olla jouluinen =) Mä olen nyt innostunu leipomisesta ja haluun kokeilla erilaisia juttuja. Joten jos jaksat, niin tuonkin ohjeen ottaisin mielelläni.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:Kyllä sellanenkin vois olla jouluinen =) Mä olen nyt innostunu leipomisesta ja haluun kokeilla erilaisia juttuja. Joten jos jaksat, niin tuonkin ohjeen ottaisin mielelläni.![]()
Ei miulla ohjetta oo, mut luulis netistä löytyvän. Itte meinasin ettiä tässä joku päivä ja tehdä semmoisen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Helppo maustekakku
4 dl vehnäjauhoja
2 dl sokeria
1½ dl rusinoita
1 tl soodaa
1 tl kanelia
1 tl neilikkaa
½ tl inkivääriä
½ tl kaardemummaa
3/4 dl siirappia
100 g margariinia sulatettuna
2 munaa
2 dl kermaviiliä
Sekoita kuivat aineet. Lisää siirappi, sulatettu rasva, munat ja kermaviili ja sekoita taikina nopeasti tasaiseksi.
Paista noin tunti 175 asteessa rengasvuoassa.