Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei ainakaan mikään Chryslerin Voyager, jos pitäisi olla edullinen. Mä ehdottaisin Opelin Zafiraa. Siihen mahtuu 6 ja on edullinen. Ainoa vaan on, että kun on noinkin monta penkkiä käytössä, ei paljon tavaratilaa jää.
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei ainakaan mikään Chryslerin Voyager, jos pitäisi olla edullinen. Mä ehdottaisin Opelin Zafiraa. Siihen mahtuu 6 ja on edullinen. Ainoa vaan on, että kun on noinkin monta penkkiä käytössä, ei paljon tavaratilaa jää.
No meillä on kellarissa suksiboksi jota käytetty tavallisessa 5 hengen autossakin, siihen mahtunut meitin retkeilykamat kyllä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei ainakaan mikään Chryslerin Voyager, jos pitäisi olla edullinen. Mä ehdottaisin Opelin Zafiraa. Siihen mahtuu 6 ja on edullinen. Ainoa vaan on, että kun on noinkin monta penkkiä käytössä, ei paljon tavaratilaa jää.
No meillä on kellarissa suksiboksi jota käytetty tavallisessa 5 hengen autossakin, siihen mahtunut meitin retkeilykamat kyllä![]()
No sitten mä sanon Zafira. Meillä ei tuosta Opelin mallista ole kokemusta, mut muuten on Opelista kokemusta 4 auton verran ja varma peli se on eikä meillä ainakaan ole yksikään auto ollut rempattavana. Siis, kun aina vaan noita Opeleita täälläkin haukutaan.