Mikä olisi hyvä ja edullinen auto, sellainen kaupunkimalli?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auto mietinnässä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

auto mietinnässä

Vieras
Mun pitäisi hankkia oma auto, etenkin kesällä mulla ei ole autoa juurikaan käytössä ja sen vuoksi liikkuminen paikasta toiseen on hieman hankalaa. Mikä oli hyvä ja edullinen auto ja mielellään sellainen kompaktinkokoinen, farmariautoa pystyn lainaamaan tarpeen tullen, joten itselleni en sellaista tarvi.

Itellä on Opel Corsa, itseasiassa jo kolmas Corsa mun elämässä :D Yhdessäkään oo ollut koskaan mitään ongelmaa ja on halpa pitää :)

Tosin tietty tässä nyt on yks 100 kommentoijaa siitä, miten Opel on täysin paska auto ja voihan tuo ollakin niin, ehkä mä oon sitten vaan saanut nuo tuon tehtaan maanantaiversiot ;)

Itellä on Opel Corsa, itseasiassa jo kolmas Corsa mun elämässä :D Yhdessäkään oo ollut koskaan mitään ongelmaa ja on halpa pitää :)

Tosin tietty tässä nyt on yks 100 kommentoijaa siitä, miten Opel on täysin paska auto ja voihan tuo ollakin niin, ehkä mä oon sitten vaan saanut nuo tuon tehtaan maanantaiversiot ;)

Kakkosautona jo myös 3:s corsa ja on ollut aina todella hyvä ja luotettava + halpa pitää. Mutta meidänkin perhe on aina tykännyt opelista..

Alkuperäinen kirjoittaja auto mietinnässä;28050637:
Mun pitäisi hankkia oma auto, etenkin kesällä mulla ei ole autoa juurikaan käytössä ja sen vuoksi liikkuminen paikasta toiseen on hieman hankalaa. Mikä oli hyvä ja edullinen auto ja mielellään sellainen kompaktinkokoinen, farmariautoa pystyn lainaamaan tarpeen tullen, joten itselleni en sellaista tarvi.

vitusti vikoja noissa uusissa ja ihan "halpoja"...niitä ei osaa korjata kuin hei minä millä "mittari"....

VW Polo tai Toyota Corolla, edellinen on jämäkämpi ajettavuudeltaan, jälkimmäinen keskimääräisesti hieman luotettavampi. Molemmat pitävät arvonsa suht hyvin.

Yaris on maantiellä rimpula ja Opelit nyt on...Opeleita. Ranskalaisia ei kannata edes harkita.

Oli minullakin kerran Opel sorsa,eikä viikkoakaan mennyt ettekö joku vika.3 kk kärsin siitä "autosta"ja sen jälkeen olen kiertänyt kaukaa kaikki Opelit.

[QUOTE="Auto";28050730]VW Polo tai Toyota Corolla, edellinen on jämäkämpi ajettavuudeltaan, jälkimmäinen keskimääräisesti hieman luotettavampi. Molemmat pitävät arvonsa suht hyvin.

Yaris on maantiellä rimpula ja Opelit nyt on...Opeleita. Ranskalaisia ei kannata edes harkita.[/QUOTE]Ja lisäyksenä tuohon, mitään Skoda Fabiaa ei myöskään kannata vaivoikseen ottaa vaikka kuinka hinta houkuttelisi. Se on VW-konsernin jämäosista kasattu auto jonka laatu on mitä on ja se toki näkyy myös houkuttelevassa hinnassa.

[QUOTE="Auto";28050743]Ja lisäyksenä tuohon, mitään Skoda Fabiaa ei myöskään kannata vaivoikseen ottaa vaikka kuinka hinta houkuttelisi. Se on VW-konsernin jämäosista kasattu auto jonka laatu on mitä on ja se toki näkyy myös houkuttelevassa hinnassa.[/QUOTE]

voitin lotossa...SE lotto voittaa minut! :).

Yhteistyössä