Mikä olis paras villahaalari?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tiina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ruskovilla on loistava, niin ohut ja pehmeä etten usko käsintehden parempaan pystyväni. Harmi vaan kun nuo haalareiden koot loppuvat 120cm:iin.

Löytyy sieltä myös noita 2-osaisia villakerrastoja, niistä ei ole omaa kokemusta kun ollaan sen sijaan käytetty silkki-villaisia ja silkkisiä mitkä ovat vielä pehmeämpiä ja ohuempia.

Ruskovilla on loistava, niin ohut ja pehmeä etten usko käsintehden parempaan pystyväni. Harmi vaan kun nuo haalareiden koot loppuvat 120cm:iin.

Löytyy sieltä myös noita 2-osaisia villakerrastoja, niistä ei ole omaa kokemusta kun ollaan sen sijaan käytetty silkki-villaisia ja silkkisiä mitkä ovat vielä pehmeämpiä ja ohuempia.

ite tehtynä saa vaikka aikuiselle miehelle :D

Jos on kuumaverinen, niiin ruskovillan aluskerrasto (2-osainen) on ohuempi kuin villahaalari.

Mä en pysty tekemään vastaavia käsin, vaikka itse olenkin ollut ahkera kutoja. Ihan siksi esim, että mulla menee hermo tehdä erittäin ohuita neuleita. Kestävyyskin on ruskovillan puvuissa parempi, kuin esim ostamalla jotain Nallea... Ja Nallella tulee paksumpi.

Yhteistyössä