Mikä olis hyvä kuntokeskus kotiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Oon rakentamassa kotiin pienimuotoista kotisalia ja katselin millä laitteella kannattaisi aloitta niin törmäsin kuntokeskukseen, koska siinä on yhdistettynä monta laitetta samassa. Tietääkö joku mikä on paras kuntokeskus tai onko teillä jotain omia kokemuksia kyseisestä laitteesta? Kiitos

Niin onko tuon laitteen idea siis korvata kuntosalilla käynti kokonaan? Tonnin kertaostos maksaa itsensä aika nopeasti takaisin kun oma salijäsenyys on se 50 euroa kuussa.

Mun kaverilta löytyy kotoa tuollainen kuntokeskus ja sen kanssa hänellä on puolapuut. Kuulemma paljon kivempaa treenata kotona kun ei tarvitse jonottaa laitteisiin kaupungin ainoalla punttisalilla :D

Itse en rakentaisi omaa salia. Yleensä ne jäävät käyttämättä. Mutta jos sellaisen ehdottomasti haluaa, hommaisin hyvän penkin ja kyykkyhäkin. Siis pelkkä penkki eikä penkkipunnerruspenkki. Se penkki toimii yhdessä kyykkytelineen kanssa penkkipunnerrukseen. Näiden lisäksi tankoja ja vapaita painoja. Ehkä talja siihen kyykkytelineen yhteyteen. Tällä setillä saat treenattua koko kropan kattavasti ja jälleenmyyntiarvo on paljon parempi kuin erilaisilla monitoimilaitteilla. Tarkasta tori.fi ennen kuin ryntäät kauppaan.

Ulko-ovesta pääsee "kuntokeskukseen".

lintharju-hiihtolatu-10.jpg

IMG_5600kp-1024x673.jpg

Ulko-ovesta pääsee "kuntokeskukseen".
Voi kyllä!
Nämä on henkisestikin niitä parhaimpia vaihtoehtoja.
Ihminen latautuu ja rauhoittuu luonnossa parhaiten.❤️

Oma paino toimii hyvin vastuksena:
bodyweight-workout.gif

Rockykin pärjäs ilman gymii, nostelkaa tukkeja metässä jos oma paino on liian köykänen.😁 Ja ylämäkeen tukki vaan niskaan niin sekin on oiva vastus.😁

Itse rakensin kk sitten kuntosalin kotiin: voin ainakin lämpimästi suositella hommaamaan tunturi SM80. Hintaa kannattaa seurata, sen saa aika usein tonnilla ostettua. Toki painot joutuu ostaa erikseen.. Lisäksi maxxus monitoimipenkki, jalkaprässi, juoksumatto ja puolapuut löytyy. Tuolla ensimmäisellä pääset jo pitkälle.

Yhteistyössä